آمریکا از توانمندی نظامی و موشکی ایران هراس دارد


آمریکا از توانمندی نظامی و موشکی ایران هراس دارد

خبرگزاری تسنیم: سردار محمد طهرانی‌مقدم گفت: آمریکا از توانمندی فعلی نظامی و موشکی ایران به شدت هراس دارد و همین مسئله از جمله دلایلی است که سبب می‌شود جرات کوچکترین کاری ضد ایران را نداشته باشد.

سردار محمد تهرانی طهرانی مقدم در حاشیه زیارت حرم کریمه اهل بیت(س) و در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار کرد: اخلاص مهم‌ترین ویژگی شهید طهرانی مقدم بود و همین مسئله باعث شد تا و ی به مقام رفیع شهادت برسد.

برادر شهید طهرانی مقدم با اشاره به اینکه این شهید هیچگاه علاقه ای به رسانه‌ای شدن فعالیت‌های خود نداشت، افزود: اگر پروژه ای زیر نظر ایشان افتتاح می‌شد ایشان سعی می‌کرد در جایی قرار بگیرد که مبادا نگاه‌ها به سمت وی برود و در اخلاص عمل وی خللی به وجود بیاید.

طهرانی مقدم با اشاره به انس فرواوان پدر موشکی ایران با ائمه اطهار (ع) گفت: عشق و ارادات شهید طهرانی مقدم به ائمه اطهار (ع) سبب شد او در زمینه صنعت موشکی به دستاوردهای بزرگی دست یابد.

این فرمانده دفاع مقدس، مدیریت شهید طهرانی مقدم در شرایط تحریم را ستودنی خواند و گفت: شهید طهرانی مقدم در شرایط سخت  تحریم از ظرفیت‌ها و نیروی انسانی داخلی استفاده کرد و توانست به موفقیت‌های بسیاری نیز دست یابد.

طهرانی مقدم  با تاکید بر اینکه مسئولین کشور باید استفاده شهید طهرانی مقدم از ظرفیت‌های داخلی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفـت: نباید در انتظار گشایشی در اثر مذاکرات باشیم چرا که بهترین راه برای عبور از مشکلات فعلی تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و استعداد نخبگان کشور است.

وی همچنین با اشاره به پیروزی‌های حزب الله و حماس بر رژیم صهیونیستی گفت: سیستم‌های موشکی سبب شد تا این گروه‌ها سومین ارتش دنیا را در طول چند هفته در مقابل چشمان جهانیان تحقیر کنند.

برادر شهید طهرانی مقدم با اشاره به اینکه  توانمندی  موشکی ایران قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را به شدت افزایش داده است، گفت: آمریکا از توانمندی فعلی نظامی و موشکی ایران به شدت هراس دارد و همین مسئله از جمله دلایلی است که سبب می‌شود جرات کوچک‌ترین کاری علیه ایران را نداشته باشد.

 طهرانی مقدم با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تهدیدهای استکبار جهانی علیه انقلاب وجود داشته است، گفت: تا زمانی که پشت سر مقام معظم رهبری هستیم این تهدیدها پوچ و توخالی است و هیچ تاثیری در عزم ملی کشورمان برای یپیشرفت به وجود نمی‌آورد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon