نظمی: به ما تهمت زدند؛‌ بدون سربازها هم صدرنشین هستیم/ رحمتی به ایرانپوریان لگد زد

نظمی: به ما تهمت زدند؛‌ بدون سربازها هم صدرنشین هستیم/ رحمتی به ایرانپوریان لگد زد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: تا همین‌جای لیگ هم بدون بازیکنان سرباز چندین هفته است که صدرنشین هستیم.

جمشید نظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: تراکتورسازی آماده دیدار فردا مقابل سایپا در جام حذفی است و تمام هدف ما این است که در این بازی پیروز شویم.

وی افزود: مسابقات از این به بعد حساسیت بیشتری پیدا می‌کند، چرا که تاکنون تیم‌های دسته‌های پایین‌تر در جام حذفی حضور داشتند اما از این به بعد باید با تیم‌های لیگ برتری بازی کنیم. از این مرحله مسابقات سخت‌تر خواهد شد و دیگر هیچ تیمی از پیش بازنده نیست.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: بازی فردا با سایپا یکی از سخت‌ترین دیدارهای ماست، چرا که سرمربی این تیم مجید جلالی مربی کاربلد و توانمندی است. با این وجود اطمینان دارم تراکتورسازی می‌تواند با یک بازی خوب از این مرحله هم عبور کند.

نظمی در مورد اینکه تیمش باید از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی دفاع کند، تصریح کرد: ما قصد داریم این فصل هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق شویم و به امید خدا در دستیابی به این اهداف توفیق خواهیم داشت.

وی درباره احتمال اینکه رسول خطیبی گزینه هدایت تیم امید باشد، خاطر نشان کرد: رسول خطیبی خودش این موضوع را تکذیب کرد و با توجه به تلاش‌هایی که در تراکتورسازی انجام داده و نتایجی که کسب کرده فکر نمی‌کنم از تیم ما جدا شود. خطیبی قطعاً به همراهی با تیم ما ادامه خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد بحث بازیکنان سرباز از جمله ماهینی تأکید کرد: در این قضیه به ما تهمت زدند و گفتند فهرست بازیکنان سرباز مقابل باشگاه تراکتورسازی گذاشته شده است در حالی که چنین نبود. اگر ما فهرست بازیکنان سرباز را داشتیم که دیگر بحث ماهینی پیش نمی‌آمد.

نظمی ادامه داد: با توجه به اینکه می‌توانستیم ماهینی و عشوری را جذب کنیم با آنها صحبت کردیم اما در ادامه نظام وظیفه به ما اعلام کرد که ماهینی بازیکن تیم ملوان است و برای این باشگاه در نظر گرفته شده است. البته در مورد عشوری باید بگویم، او هنوز کدی دریافت نکرده و فکر می‌کنم ما می‌توانیم او را جذب کنیم.

وی تصریح کرد: تا همین‌جای لیگ هم بدون بازیکنان سرباز چندین هفته است که صدرنشین هستیم. بنابراین ما در این باره نیاز خاصی نداریم و تنها در یکی دو پست که نظر کادر فنی است این بازیکنان را به خدمت خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: به سازمان نظام وظیفه هم گفته‌ایم که در تیم خود به آدم اضافه احتیاجی نداریم و اگر بیشتر از نیازمان به ما بازیکن سرباز بدهند آنها را به خدمت خواهیم فرستاد و استفاده نخواهیم کرد.

نظمی درباره شجاع خلیل‌زاده هم تأکید کرد: بحث خلیل‌زاده تنها در حد حرف است و فعلاً نمی‌توان درباره آن اظهارنظر کنیم، چرا که اگر صحبتی کنیم باز هم خواهند گفت که شرایط تیم را بر هم زده است.

وی در مورد حاشیه‌های بازی تراکتورسازی و پیکان و سعید دقیقی، مهاجم پیکان هم گفت: دقیقی هیچ مشکلی با هواداران ما نداشت. البته او بحث مطالباتش را دارد که در این باره با این بازیکن صحبت کردیم و مشکلی هم وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره توهین هواداران این تیم به مهدی رحمتی خاطرنشان کرد: مشکل از آنجا آغاز شد که بعد از گل شدن ضربه پنالتی تیم ما ایرانپوریان قصد برداشتن توپ را داشت و این کار حق طبیعی او بود اما مهدی رحمتی با لگد به این بازیکن ضربه زد.

نظمی ادامه داد: از آنجا که بازی پخش تلویزیونی نشد سندی وجود ندارد که این کار رحمتی را نشان دهیم و جالب آنکه داور روی این حرکت رحمتی عکس‌العملی نشان نداد. داور در این صحنه می‌توانست به دلیل خطا رحمتی را اخراج کند.

وی گفت: به همین دلیل در پایان بازی تعداد کمی از هواداران در ورزشگاه ماندند و به رحمتی توهین کردند و ناسزا گفتند. این کار آنها بسیار زشت بود اما استارت این حرکت را خود رحمتی زد، چرا که کار او هم در لگد زدن به بازیکن ما ناپسند بود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه تا کجا در بحث حق پخش از فدراسیون دفاع خواهد کرد، گفت: ما ابتدا از خودمان دفاع می‌کنیم و سپس تابع فدراسیون هستیم، چرا که در این قضیه فدراسیون برای گرفتن حق باشگاه‌ها وارد عمل شده است. صداوسیما نباید انحصاری عمل کند. چرا که در همه دنیا باشگاه‌ها بخش زیادی از درآمد خود را از طریق حق پخش تأمین می‌کنند.

نظمی گفت: پیشنهاد من این است که فدراسیون فوتبال و صداوسیما بر سر اختصاص درآمد تبلیغات بین دو نیمه بازی‌ها توافق کنند. به نظرم اگر صداوسیما تا همین حد هم حاضر شود تبلیغات بین دو نیمه را به حق پخش اختصاص دهد کافی است و می‌تواند این مشکل را زودتر برطرف کند.

 انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon