فردا؛ تشییع و تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در ستاد نهاجا

فردا؛ تشییع و تدفین پیکر مطهر 2 شهید گمنام در ستاد نهاجا

خبرگزاری تسنیم: مراسم تشییع و تدفین این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا در روز یک‌شنبه ۴ آبان ماه ۹۳ همزمان با اولین روز از ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پیکر پاک 59 شهید گمنام دفاع مقدس در 16 استان و 30 نقطه از کشور با حضور مردم شهیدپرور کشورمان تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

از این تعداد، پیکر 10 شهید گمنام در پایتخت تشییع و تدفین خواهند شد.

پیکر مطهر دو شهید گمنام از مجموع 10 شهیدی که در تهران تشییع می‌شوند، در ستاد نهاجا تدفین خواهند شد. یکی از شهدا 20 ساله و در عملیات رمضان و در منطقه کوشک به شهادت رسیده است و شهید دیگر 23 ساله و در عملیات خیبر سال 62 و در جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

مراسم وداع با پیکر این 2 شهید امشب شنبه 3 آبان ماه 93 بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود. این مراسم که مصادف با شب اول ماه محرم است همراه با مراسم سوگواری اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مسجد حضرت سیدالشهداء(ع) شهرک شهید شجاعی واقع در اتوبان بسیج برگزار می‌شود. همچنین مراسم وداعی بعد از نماز ظهر و عصر امروز در دانشگاه هوایی نهاجا واقع در بزرگراه آیت‌الله سعیدی انتهای خیابان شمشیری برپا می‌شود.

همچنین مراسم تشییع و تدفین این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا در روز یک‌شنبه 4 آبان ماه 93 همزمان با اولین روز از ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) از ساعت 7صبح با حضور عموم مردم شهید پرور تهران و قرائت زیارت عاشورا در جوار مقبره شهید تازه احراز هویت شده شهید سعید علیمددی و دیگر شهید گمنام فرماندهی آموزشهای هوایی شهید خضرایی واقع در خیابان پیروزی آغاز می‌شود. و سپس پیکر مطهر این دو شهید والامقام روی دستان مردم تهران از شهرک انقلاب (دوشان تپه) به‌سمت ستاد نهاجا تشییع خواهد شد.

کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح از عموم مردم شهیدپرور به‌ویژه جوانان درخواست کرد با شرکت گسترده خود در مراسم تشییع شهدا، بار دیگر با آرمان‌های بلند آن عزیزان تجدید پیمان کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران