تیم کیک بوکسینگ قم قهرمان مسابقات بزرگسالان کشور شد


تیم کیک بوکسینگ قم قهرمان مسابقات بزرگسالان کشور شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم گفت: تیم کیک بوکسینگ قم با کسب ۳ مدال طلا قهرمان مسابقات کیک بوکسینگ بزرگسالان کشور شد.

جواد محمد‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، درباره حضور کیک بوکسینگ کاران قم در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور د رده‌های سنی مختلف برگزار شد و تیم کیک بوکسینگ قم با کسب مدال‌های خوشرنگ طلا و نقره، قهرمان کشور شد.

وی گفت: تیم کیک بوکسینگ بزرگسالان قم در این مسابقات 3 مدال طلا به دست آورد چنان که علی محمدی در وزن منهای 60 کیلوگرم، محمد محمدی در وزن منهای 70 کیلوگرم و سجاد قربانی در وزن منهای 75 کیلو عنوان نخست و مدال طلا را به دست آورد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم افزود: نمایندگان قم در 4 وزن تا دیدار نهایی پیش رفتند اما در این مرحله مغلوب شدند چنان که در وزن منهای 55 کیلو، علی قادری، در وزن منهای 65 کیلوگرم عبدالله قره ولی، در وزن منهای 70 کیلوگرم سجاد خورشیدی و در وزن منهای 80 کیلوگرم مهدی شکاری عناوین نایب قهرمانی را کسب کردند.

محمد‌زاده عنوان کرد: ابوالفضل مرادی در وزن منهای 80 کیلو تنها مدال برنز تیم کیک بوکسینگ بزرگسالان قم را به دست آورد ضمن اینکه مهدی سلطانی در وزن منهای 70 کیلوگرم رده سنی جوانان بر سکوی سوم قرار گرفت.

وی بیان کرد: تیم کیک بوکسینگ قم در مجموع مدال‌های رده سنی بزرگسالان به مقام قهرمانی کشور رسید و تیم‌های کیک بوکسینگ توابع تهران و زنجان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند ضمن این که با توجه به عدم اعزام تیم در مسابقات سنین پایه، کیک بوکسینگ کاران قمی در مجموع رده‌های سنی در رده دوم ایستادند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی قم تصریح کرد: در این مسابقات 190 ورزشکار از 15 استان کشور مسابقات خود را به میزبانی زنجان برگزار کردند و قرار است نفرات بر‌تر به اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ جهت اعزام به مسابقات بین المللی خلیج فارس دعوت شوند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon