بانوان ملوان روی خط پیروزی قرار دارند


بانوان ملوان روی خط پیروزی قرار دارند

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور جام کوثر، با چهار گل میهمان خود را شکست داد تا به سومین پیروزی پیاپی خود دست یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از انزلی، هفته چهارم لیگ برتر بانوان ایران جام کوثر برگزار شد و در آن تیم فوتبال بانوان ملوان بندر انزلی موفق شد میزبان خود پاس همدان را شکست دهد.

بنابراین گزارش این دیدار در ورزشگاه قدس همدان برگزار شد و در نهایت با نتیجه چهار بر یک به سود ملوانان به پایان رسید.

قضاوت این دیدار را سرور ساعادی به عنوان داور وسط و سارا نصرالهی و آرزو رضایی به عنوان کمک داور برعهده داشتند و مهناز ذکایی داور چهارم این مسابقه بود.

گل‌های ملوانان را در این دیدار افسانه اقبال در دقیقه 36 و سارا قمی در دقایق53،73 و93 به ثمر رساندند و تنها گل پاس همدان هم در دقیقه 41 وارد دروازه ملوان شد.

در این مسابقه فروغ موری بازیکن ملوان در دقیقه 91 با کارت مستقیم داور بازی از زمین اخراج شد تا ملوان‌ها چند دقیقه پایانی را با 10 بازیکن ادامه دهند.

این مسابقه در واقع نبرد تیم‌های دوم و سوم جدول بود که ملوانی‌ها با پیروزی در این مسابقه توانستند علاوه بر برد در یک مسابقه شش امتیازی به روند پیروزی‌های پیاپی و پرگل خود ادامه دهند.

ملوانی‌ها با این برد با سه پیروزی از سه مسابقه و کسب 9 امتیاز و با 27 گل زده و تنها دو گل خورده و تفاضل گل جالب توجه 25 گل و یک بازی کمتر از تیم صدرنشین آینده‌سازان میهن اصفهان در رده دوم جدول جای بگیرند،  آینده‌سازان از چهار بازی 10 امتیاز کسب کرده است.

سارا قمی با سه گلی که در این مسابقه به ثمر رساند با 18 گل زده توانسته به عنوان بهترین گلزن این مسابقات تاکنون خود را معرفی کند.

لیگ برتر فوتسال بانوان با شرکت 11 تیم برگزار می‌شود و تیم بانوان ملوان در سال گذشته این رقابت‌ها به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرده بود.

ترکیب بانوان ملوان:

زمرد سلیمانی، افسانه اقبال، فروغ موری، سپیده نزهتی، مژده وثوق، معصومه حسرتی، فریبا اصلی (از دقیقه 67 پگاه نوری)، سارا قمی، پرناز زادحسینعلی، مهسا پور محمدیان، محبوبه یوسف‌پور (از دقیقه 82 هاجر شاه ملک پور).

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon