۹ مرکز دارالقرآن در اردبیل راه اندازی شد

9 مرکز دارالقرآن در اردبیل راه اندازی شد

خبرگزاری تسنیم: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۹ مرکز دارالقرآن آموزش و پرورش در نواحی و مناطق مختلف استان اردبیل افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی کافی پیش از ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه های مذهبی این اداره کل در اردبیل اظهار کرد: آیین افتتاحیه مراکز دارالقرآن اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با مشارکت آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان و با حضور مسئولان استانی و منطقه ای برگزار شد.

وی بیان کرد: این مراکز دارالقرآن در سطح استان اردبیل با حضور مسئولان استانی و منطقه ای در شهرستان های اردبیل، بیله سوار، پارس آباد، خلخال، خورش رستم، گرمی، مشکین شهر و نمین راه اندازی شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: محیط تربیتی دارالقرآن ها سبب رشد و ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان در مدارس و خانواده ها می شود و بنیان دینی و مذهبی دانش آموزان را تقویت می‌کند.

کافی گفت: امیدواریم با احیای مجدد مراکز دارالقرآن و اختصاص فضای مطلوب، نیروی متخصص و کارآمد و تبلیغات مناسب زمینه جذب دانش‌آموزان در این مراکز فراهم شود.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه های فرهنگی و قرآنی این مراکز در اولویت برنامه های معاونت پرورشی و فرهنگی قرار دارد، بنابراین لازم است در راستای غنی سازی فعالیت های این مراکز، قدم های اساسی برداشته شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نهادینه کردن فرهنگ قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان را از برنامه‌های مراکز دارالقرآن دانست و گفت: در سال تحصیلی 94 ـ 93 نسبت به احیای مراکز دارالقرآن در 9 ناحیه و منطقه از استان اقدام شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon