کفاشیان: فردا در مورد وینگادا تصمیم‌گیری می‌شود/ او هنوز سرمربی تیم المپیک است

کفاشیان: فردا در مورد وینگادا تصمیم‌گیری می‌شود/ او هنوز سرمربی تیم المپیک است

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که هنوز اتفاق تازه‌ای درباره مسئله حق پخش تلویزیونی رخ نداده است و همان شرایط گذشته پابرجاست.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت نلو وینگادا در تیم فوتبال المپیک ایران گفت: فعلاً وینگادا سرمربی تیم المپیک است و مشکلی هم ندارد اما قرار است فردا در کمیته فنی در مورد او تصمیم‌گیری شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به طرح این موضوع که قرار است یکی از مربیان لیگ برتری جانشین نلو وینگادا در تیم فوتبال المپیک ایران شود، تصریح کرد: بگذارید ببینم کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد وینگادا چه تصمیمی می‌گیرد. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال این وجود دارد که در صورت حل نشدن مشکل حق پخش تلویزیونی سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا کاهش یابد، اظهار داشت: همچنان در مورد حق پخش بحث می‌کنیم. الان هم نشستی داریم تا پس از آن تصمیم بگیریم چطور در جلسه امروز با مسئولان در خصوص حق پخش شرکت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضورش در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم خاطرنشان کرد: جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص کمیته اصلاح ساختار AFC بود که جلسه خوب و مفیدی هم برگزار شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon