ذوب‌آهن به دنبال شکستن طلسم استقلال خوزستان

ذوب‌آهن به دنبال شکستن طلسم استقلال خوزستان

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال ذوب‌آهن به عنوان تنها نماینده اصفهانی حاضر در رقاب‌تهای جام حذفی، روز یکشنبه به دنبال شکستن طلسم استقلال خوزستان و صعود به مرحله بعدی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ذوب‌آهن مقابل فولاد خوزستان آنقدر بد بازی کرد که خیلی از هواداران این تیم نسبت به آینده ذوب‌آهن نگران شدند اما شاگردان گل‌محمدی اگر بتوانند در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی همان کیفیتی را از خودشان به نمایش بگذارند، که قبل از این در مقابل استقلال تهران دیده بودیم، شاید شانس صعود ذوب‌آهن  در اهواز بالا باشد.

اما شاگردان گل‌محمدی در شرایطی که در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به نماینده نخست فوتبال خوزستان باختند باید، انتقام این شکست را از نماینده دوم فوتبال خوزستان بگیرند تا بتوانند در جمع 8 تیم نهایی جام حذفی حاضر شوند. صعود احتمالی ذوب‌آهن  به مرحله بعد از نظر روحی هم برای بازیکنان این تیم بسیار خوب خواهد بود.

ذوب‌آهن به دنبال شکستن طلسم استقلال خوزستان

یک مسئله نگران کننده درباره آمار ذوب‌آهن در رویارویی با استقلال خوزستان وجود دارد که می گوید ذوب‌آهن ی در طی 3 بازی خودشان با این تیم که هر 3 بازی هم در جریان رقابت‌های لیگ برتر بوده هنوز بردی را در مقابل عبدالله ویسی و تیمش به دست نیاورده‌اند و آخرین رقابتشان هم مربوط به بازی های هفته پنجم لیگ امسال بود که ذوب‌آهن در ابتدا با گل مرتضی تبریزی از حریف پیش افتاد اما با اخراج هادی محمدی و 10 نفره شدن ذوب‌آهن  در نهایت استقلال خوزستان به گل تساوی دست پیدا کرد اما در این بازی خبری از تساوی نیست و حتما باید یک تیم به عنوان تیم برنده از زمین خارج شود و چه بهتر که نماینده فوتبال اصفهان بعد از سه مسابقه بتواند در این مرحله حساس موفق به شکست استقلال خوزستان شود.

صعود راحت و بی‌دردسر

هر 2 تیم در مرحله قبلی بازی‌های راحت و بی‌دردسری برگزار کردند و بدون هیچ مشکلی به این مرحله رسیدند.

ذوب‌آهن  که حریف ناشناخته خودش یعنی پیام چغادک را گلباران کرد و موفق شد 3 بار دروازه نماینده فوتبال بوشهر را باز کند و استقلال خوزستان هم در شیراز تیم ضعیف شده فجر سپاسی را با 3  گل شکست داد و در نتیجه به خاطر برد در خانه حریف بدون انجام قرعه‌کشی میزبان ذوب‌آهن  در این مرحله شد.

شکست برادر کوچکتر برای رسیدن به برادر بزرگ‌تر

اما ذوب‌آهنی ها اگر بتوانند در بازی روز یکشنبه به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شوند، در مرحله بعد باید به دیدار برنده استقلال تهران و پارسه بروند که بازی شان در روز دوشنبه برگزار می‌شود و پیروزی ذوب‌آهن مقابل استقلال خوزستان می‌تواند پیش‌زمینه‌ای برای نبرد جذاب و دیدنی ذوب‌آهن و استقلال تهران در مرحله بعد باشد که البته حتما در ورزشگاه فولادشهر هم برگزار می‌شود.

پیش‌بینی

نتیجه این بازی ارتباط مستقیمی با کیفیت بازی ذوب‌آهن  دارد و اگر شاگردان گل محمدی همان ذوب‌آهن  روز چهارشنبه هفته گذشته باشند که در برابر فولاد به میدان رفت کار بسیار سختی برای پیروزی خواهند داشت اما بدون شک شاگردان گل محمدی به دنبال این هستند تا در چهارمین مسابقه طلسم نبردن استقلال خوزستان را بشکنند.

ترکیب احتمالی:

با توجه به بازی ضعیف و دور از انتظار ذوب‌آهن مقابل فولاد، احتمالا گل‌محمدی یکی دو تغیر اساسی در ترکیب تیمش ایجاد می‌کند تا بتواند حریف عبدالله ویسی و تیمش شود.

استقلال خوزستان: پرویز کریمی، میثم مجیدی، مجید حیدری، محمد طیبی، محمد ابراهیم خسروی، روح‌الله سیف‌اللهی، رضا کاردوست، میثم دورقی، لامین دیاوارا، عبداهادی خنیفر و مهدی مومنی

ذوب‌آهن: محمدرشید مظاهری، کارلوس سانتوس، هادی محمدی، پویا سیف‌پناهی، علی حمام، اکبر ایمانی، قاسم دهنوی، محسن مسلمان، قاسم حدادی‌فر، مهرداد قنبری و مسعود حسن‌زاده

برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

یکشنبه چهارم آبان

گسترش فولاد - پدیده مشهد ساعت14

صنعت ساری - پیکان ساعت14:30

سایپا کرج - تراکتورسازی تبریز ساعت14:30

استقلال خوزستان - ذوب‌آهن  ساعت15

پرسپولیس - راه آهن16:40

نفت مسجد سلیمان - گل گهر سیرجان ساعت16:55

دوشنبه پنجم آبان

نفت تهران - شهرداری اردبیل ساعت16:40

استقلال تهران - پارسه ساعت16:40

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon