استیلی: در جام حذفی حق اشتباه نداریم/ رضایی در راه‌آهن می‌ماند

استیلی: در جام حذفی حق اشتباه نداریم/ رضایی در راه‌آهن می‌ماند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: در رقابت‌های جام حذفی و بازی مقابل پرسپولیس حق اشتباه نداریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ حمید استیلی در کنفرانس خبری پیش از دیدار پرسپولیس و راه‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور عنوان کرد: ما دومین بازی‌مان را در جام حذفی و دومین بازی‌مان را در طول این فصل مقابل پرسپولیس انجام می‌دهیم.

وی افزود: این بازی برای ما بسیار دشوار است، چراکه مقابل تیم بزرگی مانند پرسپولیس بازی می‌کنیم که هواداران زیادی دارد و از کادرفنی خوبی بهره می‌برد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن خاطرنشان کرد: می‌خواهیم بازی خوبی را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم و خوشبختانه برخلاف بازی با سپاهان که چهار بازیکن مصدوم و محروم داشتیم، در این بازی تنها کوهنورد و شیث رضایی در اختیارمان نیستند.

استیلی با بیان اینکه در بازی مقابل پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر طی 30 دقیقه ابتدایی خوب عمل نکرده‌اند، یادآور شد: در 30 دقیقه ابتدایی بازی مقابل پرسپولیس دو گل خوردیم که آن دو گل در بازی‌های لیگ بود اما در بازی فردا که جام حذفی است حق اشتباه نداریم. امیدوارم مانند بازی با سپاهان که بازیکنان‌مان مسئولیت‌پذیر بودند، مقابل پرسپولیس هم بازی خوب و جوانمردانه‌ای را انجام دهیم.

وی در مورد تأثیر روحی برتری تیمش در بازی با سپاهان و در مقابل شکست پرسپولیس در دیدار با سایپا در هفته گذشته، اظهار داشت: سپاهان تیمی بزرگ و باتجربه است که سازماندهی بسیار خوبی دارد. بی‌تردید شکست دادن این تیم از نظر روحی و روانی به سود ماست و در بازی مقابل پرسپولیس به ما کمک خواهد کرد. بازیکنان ما نفراتی جوان و با تجربه هستند و در کنار یکدیگر روزبه‌روز بهتر می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن ادامه داد: با وجود اینکه زمان ابتدای فصل را از دست دادیم اما اکنون بازیکنان با خواسته‌های تاکتیکی ما و آنچه باید در زمین انجام دهند به خوبی آشنا هستند.

استیلی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه «آیا می‌دانید فردا در کدام ورزشگاه باید با پرسپولیس بازی کنید؟»، گفت: هنوز از محل برگزاری بازی اطلاعی نداریم. ابتدا فکر می‌کردیم بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و برای همین روز گذشته هتل شهر را رزرو کرده بودیم اما چون امروز بحث بازی در ورزشگاه آزادی شد به هتل المپیک رفتیم. در هر صورت بازی چه در ورزشگاه تختی و چه در ورزشگاه آزادی باشد، ما آمادگی کاملی برای این بازی داریم.

وی درباره اینکه شیث رضایی چه وضعیتی در تیم راه‌آهن دارد، عنوان کرد: شیث نیاز به عمل جراحی دارد و در بازی گذشته به دلیل مصدومیتش به بهنام ابوالقاسم‌پور گفتم او را از فهرست آن بازی کنار بگذارد که او فکر کرده بود می‌خواهیم این بازیکن را برای همیشه از تیم کنار بگذاریم. در حالی که چنین نیست و شیث در راه‌آهن می‌ماند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon