بیمارستان‌ها با هزینه بخش خصوصی ساخته و با هزینه دولتی تجهیز شوند


بیمارستان‌ها با هزینه بخش خصوصی ساخته و با هزینه دولتی تجهیز شوند

خبرگزاری تسنیم: استاندار کرمان گفت: بیمارستان‌ها باید با هزینه بخش خصوصی ساخته و با هزینه دولتی تجهیز و مدیریت آنها به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علیرضا رزم حسینی ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی بخش اعصاب و روان بیمارستان نوریه کرمان، اظهار کرد: خوشبختانه یکی از اقدامات جامع و موثر نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب توجه به بخش سلامت بوده است.

وی با اشاره به اینکه دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت دارد، افزود: با دیدگاه مثبت وزارت بهداشت، بخش سلامت و هتلینگ بیمارستان‌ها به خوبی وارد عرصه اجرایی و خدمات به مردم شده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه کرمان باید در راستای توانمندسازی مردم به استانی نمونه تبدیل شود، تصریح کرد: دولت حمایت از بخش خصوصی را با جدیت دنبال می‌کند و تحول بزرگی در زمینه تقویت بخش خصوصی استان کرمان به وجود آمده است.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه استان کرمان  دارای ظرفیت‌های فراوانی، افزود: ظرفیت‌های خوبی در این استان وجود دارد و شکوفایی این ظرفیت‌ها نیازمند تلاش مسئولان و مردم است.

وی  با اشاره به بازسازی، مرمت و احداث بخش‌های جدید در بیمارستان موقوفه نوریه، گفت: مجموعه بیمارستان نوریه باید به ارزش افزوده جدیدی تبدیل شود.

رزم‌حسینی بیان کرد: بیمارستان‌ها باید با هزینه بخش خصوصی ساخته و با هزینه دولتی تجهیز و مدیریت آنها به بخش خصوصی واگذار شود.

استاندار کرمان نیز از روند اجرایی بازسازی و مرمت سر در بیمارستان نوریه بازدید کرد.

رزم حسینی از نحوه کارکرد کنتورهای حجمی که در راستای اجرای طرح پلیس آب در باغ بیمارستان نوریه به عنوان الگو نصب شده است، بازدید کرد.

وی با اشاره به اینکه طرح پلیس آب در استان کرمان اجرا شده است، خاطرنشان کرد:  این طرح در راستای تغییر الگوی کشت و جایگزین شدن محصولات کم آب به جای محصولات با مصرف آب بالا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon