سوکای: سپاهان، استقلال و تراکتورسازی مدعیان قهرمانی هستند

سوکای: سپاهان، استقلال و تراکتورسازی مدعیان قهرمانی هستند

خبرگزاری تسنیم: مهاجم آلبانیایی تیم فوتبال سپاهان از زردپوشان اصفهانی، استقلال و تراکتورسازی به عنوان مثلث قهرمانی فصل جاری لیگ برتر نام برد.

جواهیر سوکای در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد نتایج ضعیف سپاهان در بازی‌های اخیر اظهار داشت: قبول دارم انتظارات از تیم ما بالاست و هواداران هم ناراحت هستند. ما در جام حذفی مقابل یک تیم دسته‌ اولی حذف شدیم که البته آن مسابقه شرایط خاص خودش را داشت و ما خسته بودیم. در بازی با راه‌آهن نیز به فکر جبران بودیم که متأسفانه این بازی را هم باختیم.

او ادامه داد: در فوتبال این اتفاقات همیشه ممکن است رخ دهد و تیم‌های بزرگ هم پیش می‌آید که در چند بازی نتیجه نگیرند. من باید بگویم که سپاهان تیم کوچکی نیست و قطعاً این شرایط را تغییر خواهیم داد. تیم ما بازیکنان و مربی باتجربه‌ای دارد و خیلی زود از این وضعیت خارج می‌شویم.

سوکای در پاسخ به این سؤال که آیا سپاهان را می‌توان جزو مدعیان جدی قهرمانی دانست، خاطرنشان کرد: قطعاً همین‌طور است. مگر می‌شود تیم ما مدعی نباشد؟ سپاهان در این سال‌ها همیشه یک پای ثابت مدعیان قهرمانی بوده و امسال هم شانس زیادی برای قهرمانی دارد. من معتقدم استقلال، سپاهان و تراکتورسازی مدعیان جدی قهرمانی هستند. ما باید با این تیم‌ها رقابت کنیم.

مهاجم سپاهان درمورد نیمکت‌نشینی خودش در این فصل گفت: هرچند در یک مقطع مصدوم شدم، ولی حتی زمانی که شرایط بازی را داشتم هیچ‌وقت در ترکیب ثابت قرار نگرفتم. نمی‌دانم چرا امسال در یک بازی هم فیکس بازی نکردم ولی تلاش می‌کنم تا به ترکیب اصلی برسم. فکر می‌کنم اگر یک‌ بار در ترکیب ثابت قرار بگیرم، می‌توانم خودم را ثابت کنم.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon