دشمن, ولایت ستیزی را اولویت اصلی در جنگ نرم قرار داده است

دشمن, ولایت ستیزی را اولویت اصلی در جنگ نرم قرار داده است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت ساری با تاکید بر تقویت روحیه ولایت پذیری در جامعه اسلامی، گفت: دشمن از ولایت پذیری ملت ایران هراس دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری مرکز مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری ساری، اظهار کرد: تمام تلاش های دشمنان برای محو کردن نام و یاد سالار شهیدان است.

وی افزود: سید و سالار شهیدان نقش اساسی در شکل گیری انقلاب اسلامی داشته و باید یاد و خاطره رشادت های اباعبدالحسین (ع) برای مردم درس آموز باشد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه سالار شهیدان حاکم دل ها است و بر دل ها حکومت می کند، تصریح کرد: در ایام محرم و صفر باید از حماسه عاشورا و کربلا درس آموزی کنیم.

قاسمی با بیان اینکه مازندران ده هزار و 400 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، افزود: باید پاسخگوی واقعی خون های پاک شهدا باشیم و در راستای خدمت رسانی واقع بینانه به مردم گام برداریم.

وی با اعلام اینکه نوک پیکان استکبار به سمت رشادت های سید و سالار شهیدان است، گفت: حماسه ها و غیورمردی های یاران امام حسین (ع) در صحرای کربلا باید در خطابه روحانیون در محرم و صفر تبیین شود.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ایده و تفکر پیامبر(ص) توسط سید و سالار شهیدان ماندگار شده است، افزود: دین ستیزی، عدالت زدایی، ولایت ستیزی و تقدس زدایی اهداف اصلی استکبار علیه دین مقدس اسلامی است.

قاسمی با اعلام اینکه دشمنان از دین به عنوان افیون ملت های مسلمان یاد می کنند، گفت: متاسفانه روزهایی زیارت عاشورا، دعای توسل و جامعه کبیره ملت مسلمان را زیر سئوال بردند و این تفکر خاندان بنی امیه است.

وی با بیان اینکه ولایت ستیزی کارکرد اصلی دشمن در نظام دینی است، افزود: همواره استکبار بدنبال زدودن این تفکر ناب اسلامی از افکار پاک جوانان و مردم مومن و انقلابی است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه در عصر حاضر تبعیت محض از ولایت و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی امری ضروری و لازم الاجرا است، گفت: تفکر ولایی ملت ایران سبب تحقق بیداری اسلامی در منطقه شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon