امامزادگان اردبیل میزبان تجمع بزرگ عاشورائیان می‌شود

امامزادگان اردبیل میزبان تجمع بزرگ عاشورائیان می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: تجمع بزرگ عاشوراییان در دومین روز از ماه محرم با عنوان "لبیک یا حسین(ع)"در بقاع متبرکه اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت الاسلام اکبر قیامی ظهر امروز در جلسه توجیهی برگزاری مراسم سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه استان اظهار کرد: در دومین روز از ماه محرم، تجمع بزرگ عاشوراییان با عنوان "لبیک یا حسین(ع)" در 4 بقعه متبرکه شاخص استان اردبیل برگزار می شود.

وی گفت: 4 بقعه متبرکه امامزادگان سیدصدرالدین(ع) اردبیل، پیر سلمان(ع) خلخال، سیدسلیمان(ع) فخرآباد مشکین شهر و سید محمد بن محمد حنفیه(ع) شهرستان گرمی برای برگزاری تجمع بزرگ عاشوراییان در روز دوشنبه 5 آبان ماه مصادف با دوم ماه محرم آماده شده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: این مراسم که براساس برنامه‌های ابلاغی از سوی سازمان مرکزی بوده در بعد از ظهر، همزمان با ورود کاروان امام حسین(ع) به کربلا آغاز می شود.

قیامی افزود: مراسم شاخص استان در آستان مقدس امامزاده سیدصدرالدین(ع) برگزار می شود که در این مراسم حجت الاسلام نجات فیاضی و نادر جوادی، عبدالله داداشی، سیدمحمد عاملی و محمد باقر منصوری به سخنرانی و مداحی در رثای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) می پردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان کرد: این مراسم ساعت 15 در این بقعه متبرکه برگزار می شود و مردم ولایی اردبیل عشق و ارادت خود را به امام حسین(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت با حضور گسترده و شور و حال خاص در این مراسم به نمایش می گذارند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon