۵۸۰۰ پرونده در شوراهای حل اختلاف اردبیل با صلح وسازش مختومه شد

5800 پرونده در شوراهای حل اختلاف اردبیل با صلح وسازش مختومه شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای حل اختلاف استان اردبیل گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۵ هزار و ۸۰۰ پرونده در شوراهای حل اختلاف استان اردبیل با صلح وسازش مختومه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضا حسن زاده ظهر امروز در مراسم معرفی قضات جدید شورای حل اختلاف اردبیل اظهار کرد: در نیمه نخست امسال 19 هزار و 455 فقره پرونده به شوراهای حل اختلاف استان برای بررسی و مصالحه وارد شده است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت شورای حل اختلاف استان افزود: از این تعداد پرونده ورودی به شوراهای حل اختلاف استان حدود 5 هخزار و 800 فقره پرونده با صلح و سازش مختومه شده است.

حسن زاده تصریح کرد: شوراهای حل اختلاف شوراهای حل اختلاف با الهام از قانون و مکتب دینی و قرآنی در حوزه های مختلف فعالیت می کنند و سعی و تلاش بر این است تا به شکل اساسی بتوان در جامعه اسلامی به گسترش فرهنگ صلح و سازش کمک کرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) سازش و اصلاح بین دو مومن را کاری ارزشمند دانست و گفت: به یقین کار در شورای حل اختلاف بسیار ارزشمند و به نوعی بزرگترین صدقه است که فرد انفاق می‌کند.

حجت الاسلام محمد علی قاصدی فلسفه شورای حل اختلاف را سازش و اصلاح برشمرد و از خدمات و زحمات بی منت و بدون چشمداشت اعضای این شورا قدردانی کرد.

مراسم معرفی قضات جدید شورای حل اختلاف با حضور رئیس کل دادگستری استان، رئیس شورای حل اختلاف استان، جمعی از قضات و کارکنان و اعضای مردمی شوراهای حل اختلاف در ساختمان شورای حل اختلاف برگزار و دو قاضی جدید شورای حل اختلاف به نام های سعید نوری و مهناز فتحی برای اعضا معرفی شدند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon