دونگا: نیمار کاپیتان تیم ملی برزیل می‌ماند

دونگا: نیمار کاپیتان تیم ملی برزیل می‌ماند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی سلسائو با رد شایعاتی که در خصوص احتمال بازگشت بازوبند کاپیتانی تیمش به تیاگو سیلوا وجود دارد تأکید کرد که مهاجم بارسلونا فرمانده برزیلی‌ها در زمین بازی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس دونگا، سرمربی تیم ملی برزیل اعلام کرده است که قصد ندارد بازوبند کاپیتانی را از نیمار بگیرد و اینکه مهاجم 22 ساله بارسلونا تا آینده‌ای طولانی کاپیتان سلسائو باقی خواهد ماند.

در حالی که تیاگو سیلوا تا سال گذشته بازوبند کاپیتان برزیل را به بازو می‌بست از سال اخیر و در جریان رقابت‌های جام جهانی 2014 این نیمار بوده که به عنوان فرمانده طلایی‌پوشان پا به میدان گذاشته است و ظاهراً دونگا می‌خواهد این روند ادامه داشته باشد.

سیلوا در دو بازی نخستی که برزیل تحت هدایت دونگا برابر آرژانتین و ژاپن به میدان رفت به دلیل مصدومیت ران به اردوی سلسائو دعوت نشد اما این هفته دونگا از وی برای حضور در دیدارهای دوستانه ماه آینده برابر ترکیه و اتریش دعوت به عمل آورده است که این موضوع شایعه احتمال بازگشت بازوبند کاپیتانی به مدافع پاری‌سن‌ژرمن را سر زبان‌ها انداخته است.

دونگا با رد این موضوع اظهار داشت: نیمار کاپیتان برزیل است و ما قبلاً درباره این موضوع تصمیم‌‎گیری کرده‌ایم.

مربی 50 ساله سلسائو همچنین فاش کرد که در ماه سپتامبر پیش از آنکه با تیاگو سیلوا حرفی بزند، کاپیتان جدید برزیل را انتخاب کرده است هرچند قصد دارد ستاره پیشین میلان را درباره این جابه‌جایی توجیه کند.

او ادامه داد: تیاگو حالا برگشته است و ما وقت داریم که با هم حرف بزنیم. ما باید تمام بازیکنان خود را به یک اندازه محترم بشماریم.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon