نقشه جامع گردشگری مشکین‌شهر تدوین شود

نقشه جامع گردشگری مشکین‌شهر تدوین شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان مشکین شهر گفت: با توجه به قابلیت و ظرفیت‌های موجود در شهرستان مشکین شهر، مسئولان باید نقشه جامع گردشگری مشگین شهر را تدوین کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ابراهیم امامی ظهر امروز در جلسه کارگروه گردشگری شهرستان مشکین شهر اظهار کرد: با توجه به قابلیت های موجود مشکین شهر مسئولان باید نقشه جامع گردشگری را تدوین کرده و با در نظر گرفتن ظرفیت های بی شمار تاریخی و طبیعی الگوی توسعه پایدار شهرستان در دو محور گردشگری و کشاورزی ترسیم شود.

وی با بیان اینکه مشکین شهر به عنوان هدف گردشگری مورد انتخاب مسافران و گردشگران قرار گرفته است، گفت: ضرورت دارد کلیه مسئولان با اهمیت دادن به مسائل گردشگری و تقویت زیرساخت های گردشگری زمینه ماندگاری مسافران را فراهم کنند.

امامی تصریح کرد: مسئولان از سرمایه گذار بخش خصوصی در زمینه گردشگری حمایت می کنند که این خود زمینه سرمایه گذاری برای احداث هتل، کمپ های اقامتی و اجرای تورهای گردشگری فراهم می‌شود.

فرماندار مشکین شهر با اشاره به راه اندازی مجدد پل معلق و شروع عملیات عمرانی آن افزود: شهروندان و مسافران و گردشگران ورودی به این شهرستان به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه عظیم و بی نظیر می شوند.

وی از تخصیص اعتبار ویژه برای تقویت زیرساخت های گردشگری مشگین شهر خبر داد و گفت: احداث آبشار موزیکال در مسیر گردشگری قینرجه، برنامه ریزی برای اجرای ورزش های زمستانی با رویکرد تقویت توریسیم ورزشی و تامین اعتبار برای احداث موزه مشکین شهر با هدف ماندگاری آثار باستانی و جام کشف شده از دیگر برنامه های شهرستان در حوزه گردشگری است.

امامی با اشاره به سفر اخیر وزیر کشور به مشکین شهر بیان کرد: با توجه به تاکید وزیر کشورمبنی بر تهیه طرح جامع توسعه مشکین شهر و بهسازی و زیباسازی کالبد شهری شهرداری و شورای شهر بارویکرد علمی و مهندسی نسبت به تهیه طرح اقدام کنند تا اعتبارات مورد نظر دریافت شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon