خدمات الکترونیکی شهرداری قزوین راه‌اندازی شد


خدمات الکترونیکی شهرداری قزوین راه‌اندازی شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل سازمان آمار و فناوری شهرداری قزوین گفت: در راستای خدمات رسانی الکترونیک به شهروندان قزوینی، سامانه خدمات الکترونیکی شهرداری قزوین راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محسن اسفندیاری در همایش ارائه دستاوردهای الکترونیکی شهرداری قزوین اظهار کرد: اقداماتی در زمینه بحث‌های زیرساختی انجام شده و با تهیه تصاویر360 درجه، امکان بازدید مجازی از شهر قزوین امکان پذیراست، برمبنای این تصاویرمی‌توان عارضه‌های سطح شهر را دید و از این برنامه برای بحث‌های فنی نیز استفاده شده است.

وی افزود: از دیگراقداماتی که به انجام رسیده، طرح ضابطه پویاست که بر این اساس شهروندان می‌‌توانند ویژگیهای ملکشان را ببینند و محاسبه کنند که بعد ازشهرهای تهران ومشهد، قزوین سومین شهریست که این برنامه را راه اندازی کرده و روی سایت خود قرارداده است.

اسفندیاری تصریح کرد: از دیگر اقدامی که در این زمینه انجام شده سامانه نظارت برحفاری‌هاست و شهروندان باید برای حفاری‌ها سطح شهر مراجعه و مجوز بگیرند.

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری شهرداری قزوین طرح توسعه درارگان‌ها، تصدیق گواهی و سیستم مدیریت یکپارچه معاملات را از دیگرخدمات شهرداری قزوین عنوان و خاطرنشان کرد: مورد دوم تضمین قوانین حقوقی سامانه‌ها مثل اتوماسیون مالی و اداری و واگذاری به دفاتر پیشخوان وسامانه عوارض خودرو نیز راه اندازی شد.

وی از اقدامات آینده این سازمان، شامل ارتباط مردم با ادارات خدمت رسان مانند ارتباط با اداره برق، اداره گاز وغیره خبر داد که درحال حاضر سامانه ارتباط با اداره پست راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon