مونتلا: برای هدایت میلان چه کسی بهتر از اینزاگی؟/ او خوش‌شانس است که هوندا دارد!

مونتلا: برای هدایت میلان چه کسی بهتر از اینزاگی؟/ او خوش‌شانس است که هوندا دارد!

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال فیورنتینا در آستانه جدال برابر تیم فوتبال میلان از سرمربی جوان روسونری به نیکی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های میلان و فیورنتینا در چارچوب هفته هشتم سری A ایتالیا فردا شب در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم خواهند رفت.

ویچنزو مونتلا، سرمربی جوان تیم اول فلورانس در آستانه این جدال حساس از همتای خود در میلان تمجید کرد و گفت: در چند ماه گذشته کلی روی سن اینزاگی رفته، چون این حرفه واقعاً فرد را از بین می‌برد. چه کسی بهتر از فیلیپو اینزاگی می‌تواند میلان را هدایت کند؟! او در زمان خودش مهاجم بزرگی بود که می‌توانست از هر فرصتی برای گلزنی استفاده کند. اینزاگی سرسختی و توان خاصی داشت که همین خصوصیات حالا از او یک مربی موفق ساخته است.

وی در ادامه افزود: اینزاگی خیلی خوش‌شانس است که بازیکن خوبی چون کیسوکه هوندا دارد. این بازیکن ژاپنی درست به مانند زمانی که اینزاگی در میلان بازی می‌کرد عمل می‌کند و گل‌های حساسی برای این تیم در فصل جاری به ثمر رسانده است. من با ژرمی منز هم در رم کار کرده و حتی در کنار این بازیکن بازی کرده‌ام. او شاید نتواند مهاجم کاملی باشد اما بدون تردید می‌تواند از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند.

تیم‌های فیورنتینا و میلان در حالی به مصاف هم خواهند رفت که مردان مونتلا در حال حاضر با 9 امتیاز از هفت بازی گذشته خود در مکان یازدهم جدول رده‌بندی سری A جای دارند و این در حالی است که میلان 14 امتیازی است و در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا قرار دارد.

مونتلا در پایان تصریح کرد: فیورنتینا در فکر رسیدن به میلان است؟ هرگز. ما در حال رشد هستیم و سعی خواهیم کرد تا در لیگ اروپا خوب بازی کنیم و در نهایت سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل آینده کسب کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon