بیست و دومین دوره هفته ملی کتاب در همدان برگزار می‌شود


بیست و دومین دوره هفته ملی کتاب در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل ارشاد همدان با اشاره به تشکیل ستاد استانی بیست و دومین دوره هفته ملی کتاب در همدان، گفت: برنامه‌های هفته ملی کتاب از ۲۴ آبان تا یکم آذرماه در همدان برگزار می‌شود.

فاضل عبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به اهمیت بالای مطالعه در جامعه امروز اظهار کرد: ستاد استانی ویژه گرامیداشت بیست و دومین هفته ملی کتاب که از تاریخ 24 آبان آغاز و تا یکم آذرماه ادامه دارد با حضور و فعالیت دستگاه‌های فرهنگی تشکیل می‌شود.

وی افزود: در گذشته مسئولیت کتابخانه‌ها با ارشاد بود که به دلیل گستردگی امور توجه چندانی به این حوزه صورن نمی‌گرفت اما فعالیت نهاد کتابخانه‌های عمومی در همدان قابل تحسین است.

عبادی با اشاره به جایگاه فرهنگ در بین مردم پایتخت تاریخ و تمدن ایران گفت: مردم همدان از برنامه‌های فرهنگی به خوبی استقبال می‌کنند که نظیر آن در بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به وضوح دیده شد.

وی تصریح کرد:در این دوره از جشنواره حضور 52 هزار مخاطب نمایش‌ها پیش بینی شده بود اما اجرای نمایش‌ها با استقبال بیش از انتظار ما رو‌به‌رو بود به طوری که بیش از 100 هزار نفر در برنامه‌های این جشنواره حضور یافتند که بیشتر مخاطبان همراه با خانواده استقبال کردند.

مدیرکل ارشاد همدان با اشاره به ایجاد عدالت فرهنگی و توزیع عادلانه منابع جشنواره، بیان کرد: این دوره از جشنواره در سراسر شهرستان‌های همدان و حتی برخی روستاها اجرا شد و واحدهای سیار خیابانی، مسابقات نقاشی و پرواز بادبادک‌ها از جمله این برنامه‌ها بود.

عبادی یادآور کرد: در پایان اجراها و جشنواره کمیته نظرسنجی به جمع آوری آرا و نظرات مردم و مخاطبان پرداخت که هم اکنون در حال بررسی است تا نقاط قوت و ضعف موجود در جشنواره شناسایی شود.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon