رونالدو: این ال‌کلاسیکو خاص است

رونالدو: این ال‌کلاسیکو خاص است

خبرگزاری تسنیم: ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید از انگیزه بالای خود برای گلزنی در اولین ال‌کلاسیکوی فصل جاری یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه دیدار تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در هفته نهم لالیگا، کریستیانو رونالدو اعلام کرد به این بازی به چشم یک بازی خاص می‌نگرد اما عملکرد او در این بازی با عملکردش در سایر بازی‌ها تفاوت نخواهد داشت.

رونالدو در مراسم رونمایی از کفش جدیدش که قرار است با آنها در ال‌کلاسیکو به میدان برود، گفت: برای این بازی همان کارهایی را انجام می‌دهم که در بازی‌‌های دیگر انجام داده‌ام. چه جلوی بارسلونا بازی کنم چه تیمی دیگر، من همیشه با تمام توانم تلاش کرده‌ام و این بار هم همین طور است. این ال‌کلاسیکو بازی بسیار خاصی است و من می‌خواهم در آن گل بزنم.

15 گلی که رونالدو در این فصل از لالیگا زده، او را به بهترین گلزن حال حاضر رقابت‌ها و کل لیگ‌های اروپایی در فصل جاری تبدیل کرده است اما برنده دو توپ طلا تأکید کرد که تا پایان فصل بر موفقیت‌های او افزوده خواهد شد.

وی افزود: بزرگترین انگیزه من ادامه دوران بازیگری‌ام در بالاترین سطح فوتبال تا طولانی‌ترین زمان ممکن است. هر فصل برای من چالشی جدید است و امسال هم می‌‌خواهم با این چالش جدید دست و پنجه نرم کنم. هدف من هر فصل بهترین بودن است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon