اعتبارات جهشی به شهرستان سقز اختصاص یابد

اعتبارات جهشی به شهرستان سقز اختصاص یابد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه سقز با اشاره به جایگاه فرمانداری ویژه سقز گفت: باید فرماندار اختیارات بیشتری داشته باشد و اعتبارات جهشی به شهرستان سقز اختصاص یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، ماموستا عبدالرحمن حسین‌زاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید سقز با اشاره به فرازی از بیانات حضرت علی(ع) پیرامون حکومت داری اظهار کرد: عمل به وعده، تکریم مردم و خوش رفتاری از جمله مواردی است که یک مسئول در حکومت اسلامی باید به آن توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه، سقز دارای تمدن چند هزار ساله با مردمانی قدرشناس است خواستار تسریع در اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در این شهرستان شد.

امام جمعه سقز با اشاره به جایگاه فرمانداری ویژه سقز تصریح کرد: باید فرماندار اختیارات بیشتری داشته باشد و اعتبارات جهشی به شهرستان سقز اختصاص یابد.

وی با ضرورت خدمت به جامعه توسط مسئولان اشاره کرد و گفت: خدمت صادقانه و بی منت به مردم باید سرلوحه کار همه مسئولان باشد و گرایش‌های حزبی و جناحی سبب نشود که خدمت رسانی به مردم با خلل مواجه شود.

ماموستا حسین‌زاده مشورت را لازمه موفقیت یک مدیر دانست و گفت: یک مدیر در حکومت اسلامی باید خود را ملزم به مشورت با بزرگان و دلسوزان بداند و تنها در این شرایط است که می‌توان امیدوار به موفقیت در انجام مأموریت‌های خود باشد.

وی با اشاره به اهمیت شهرستان سقز به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان کردستان از فرماندار جدید این شهرستان خواست تمام تلاش خود را برای حل مشکلات موجود به کار گیرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon