اتمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی مطالبه اصلی مردم سقز از دولت است

اتمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی مطالبه اصلی مردم سقز از دولت است

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: اتمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی مانند بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی مطالبه اصلی مردم سقز از دولت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، محسن بیگلری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان سقز با اشاره به مشکلاتی که در استان کردستان و نیز شهرستان سقز وجود دارد اظهار کرد: برطرف شدن این مشکلات از خواسته‌های به حق مردم استان و شهرستان سقز است.

وی مطالبه اصلی شهرستان و استان را مسائل عمرانی، آبادانی و اشتغال عنوان کرد و گفت: دولت تدبیر و امید باید توجه بیشتری به شهرستان سقز به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان کردستان داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان با بیان اینکه یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان سقز اتمام طرح‌های ناتمام عمرانی چون بیمارستان 160 تختخوابی است تصریح کرد: تجهیزات بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان سقز هم به زودی نوسازی می‌شود.

وی با اشاره به وظایف نماینده عالی دولت در شهرستان، فرماندار را کلیددار و محور اصلی توسعه شهرستان دانست و خواستار تلاش فرماندار جدید شهرستان سقز برای سرعت بخشیدن به اتمام طرح‌های عمرانی شد.

بیگلری از فرماندار جدید شهرستان سقز خواست تا توجه به مناطق حاشیه‌ای، زیرساخت ها، آبرسانی، اتمام پروژه مسکن مهر، تعامل با اعضای شورا، امام جمعه و امامان جماعت و نیز دعوت از سرمایه گذاران را در دستور کار خود قرار دهد.

وی گفت: در بحث انتخاب مدیران، اصل بر شایسته سالاری است و امید است فرماندار جدید سقز با تکیه بر توانمندی‌های خود زمینه توسعه سقز را بیش از پیش فراهم کند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon