نویر: خارج از دروازه هم می‌توانم بازی کنم

نویر: خارج از دروازه هم می‌توانم بازی کنم

خبرگزاری تسنیم: سنگربان آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید در خودش توان بازی در پستی غیر از چارچوب دروازه ژرمن‌ها و باواریایی‌ها را می‌بیند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل نویر که خروج‌های به موقع و مناسبش در جام جهانی 2014 سبب شد بسیاری او را علاوه بر واکنش‌هایش درون دروازه ژرمن‌ها به خاطر قابلیت ایفای نقش به عنوان یک سوئیپر تحسین کنند، ادعا کرد که می‌تواند یک خط جلوتر از جایی که اکنون حضور دارد هم بازی کند.

سنگربان 28 ساله بایرن مونیخ که جایزه دستکش طلایی جام جهانی 2014 را به عنوان بهترین دروازه‌بان این رقابت‌ها از آن خود کرد و این فصل در هشت بازی باواریایی‌ها تنها دو گل خورده است، به سایت فیفا گفت: شاید در دسته چهارم آلمان (لیگ محلات) اما واقعیت این است که می‌توانم خود را در حال بازی در این لیگ و در پستی خارج از دروازه ببینم.

نویر افزود: گاهی اوقات در تمرینات ما بازی منطقه‌ای‌مان را تمرین می‌کنیم که در آن هفت بازیکن برابر سه بازیکن قرار می‌گیرند و به همین دلیل من گهگاه جلوتر می‌آیم و خارج از دروازه بازی می‌کنم. تمرین چنین تاکتیک‌هایی هم مهم است، چرا که به من اجازه می‌دهد تکنیک و دقت پاسکاری‌ خود با سرعت بالا را ارتقا دهم.

سنگربان باواریایی‌ها درخصوص شیوه بازی پرریسک خود که مدتی است توجه تمامی اهالی فوتبال را جلب کرده است،‌ عنوان کرد: از چند سال قبل می‌دانستم که شیوه دروازه‌بانی‌ام همانی خواهد بود که امروز می‌بینید. بازی من اساساً تغییر نکرده است، بلکه فقط توجه جهانی که به لطف جام جهانی به آن شد،‌ جایگاه دیگری به بازیم داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon