نیلسون: گل بدی خوردم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم/ فردا سوشا در ترکیب اصلی است

نیلسون: گل بدی خوردم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم/ فردا سوشا در ترکیب اصلی است

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روی گل سایپا مقصر بودم اما ای کاش فرصت‌های گل‌مان هم به نتیجه می‌رسید و به گل تبدیل می‌شد.

نیلسون کوریا جونیور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درمورد گلی که در بازی با سایپا دریافت کرد، اظهار داشت: قبول دارم در این مسابقه گل بدی دریافت کردم و بابت آن نیز از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

وی ادامه داد: در صحنه گل فاصله من با توپ زیاد بود و وقتی برای مهار آن اقدام کردم به خاطر لیز بودن زمین سُر خوردم و مهار توپ دیگر برایم ممکن نبود.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاداتی که بعد از این بازی از او شد، تصریح کرد: قبول کردم روی گل مقصر بودم اما ای کاش بازیکنان خط حمله فرصت‌ها را تبدیل به گل می‌کردند. اگر این اتقاق رخ می‌داد بازی حداقل مساوی می‌شد.

نیلسون در مورد احتمال نیمکت‌نشینی‌اش در بازی فردا نیز یادآور شد: تصمیم در این مورد برعهده کادرفنی است اما تا آنجا که من می‌دانم در جام حذفی سوشا به میدان خواهد رفت.

وی احتمال جدایی‌اش از تیم پرسپولیس در نیم‌فصل را بسیار کم دانست و خاطر نشان کرد: باشگاه قول داده در نیم فصل مطالباتم را پرداخت کند که در صورت تحقق این وعده دلیلی برای جدایی نمی‌بینم. من تا پایان فصل با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و به آن پایبند خواهم بود.

دروازه‌بان پرسپولیس همچنین با اشاره به حساسیت بالای بازی فردای تیمش با راه‌آهن عنوان کرد: جام حذفی از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است و باید برای قهرمانی در این جام از همه توان خوب بهره بگیریم و هیچ اشتباهی نداشته باشیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon