جلب سرمایه‌گذاری خارجی برای توسعه همه جانبه شهرستان سقز

جلب سرمایه‌گذاری خارجی برای توسعه همه جانبه شهرستان سقز

خبرگزاری تسنیم: فرماندار جدید شهرستان سقز گفت: جلب سرمایه‌گذاری خارجی برای توسعه همه جانبه شهرستان سقز را در دستور کار قرار می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، علی‌اکبر ورمقانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان سقز با اشاره به مسئولیت‌های سابق خود اظهار کرد: به عنوان جهادگر در سنگر خدمتگزاری در شهرستان سقز از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

وی گفت: توجه به تشکیل شورای مشورتی و اتاق فکر، اجرای سیاست‌های دولت، توجه به منابع و بهره‌وری انسانی، تکریم ارباب رجوع، تصمیم گیری بر مبنای خرد جمعی، خودداری از ارائه آمار غیر واقعی و اطلاع رسانی شفاف را در دستور کار قرار خواهم داد.

فرماندار جدید شهرستان سقز توجه به توازن منطقه‌ای و توسعه پایدار، تعامل با اهالی رسانه، امامان جمعه و جماعات و سازمان‌های مردم نهاد را از دیگر اصول کاری خود برشمرد و تصریح کرد: توجه به اصل تعاون، تعاون‌گری و تعاون‌نگری، جلب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تعامل با اعضای ستاد روحانی در شهرستان و تمامی طیف های سیاسی از برنامه‌های ما در سقز است.

فرماندار سابق شهرستان سقز هم در سخنانی با ارائه گزارشی از عملکرد خود در مدت 25 ماه گذشته گفت: شهرستان سقز به واسطه داشتن مردمی نجیب، با اخلاق، با فرهنگ و با اصالت، شایسته خدمات رسانی به بهترین شیوه ممکن است.

وی گفت: جلب اعتماد عمومی در یک پست مدیریتی با صداقت و خدمتگزاری جهادی به دست خواهد آمد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon