پیروزی آرسنال در خانه ساندرلند/ لیورپول در آنفیلد متوقف شد

پیروزی آرسنال در خانه ساندرلند/ لیورپول در آنفیلد متوقف شد

خبرگزاری تسنیم: در شب توقف سرخپوشان مرسی‎ساید در آنفیلد مقابل هال‌سیتی، آرسنال موفق شد در خانه ساندرلند به برتری دست یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته نهم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) با انجام چهار دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های ساوتهمپتون و آرسنال مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

در یکی از بازی‌های عصر امروز تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پذیرای هال‌سیتی بود. شاگردان برندان راجرز که چهارشنبه شب در همین ورزشگاه مغلوب رئال مادرید شده بودند در این بازی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند. با این تساوی سرخپوشان مرسی‌ساید 14 امتیازی شدند و به رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر سقوط کردند. هال‌سیتی هم با 11 امتیاز در جایگاه نهم جدول ایستاد.

آرسنال هم امروز در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر صفر مقابل میزبانش، ساندرلند به برتری رسید. هر دو گل توپچی‌های لندن را در این بازی الکسیس سانچس شیلیایی در دقایق 30 و 90 به ثمر رساند. شاگردان آرسن ونگر با این برد 14 امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول به مکان پنجم جدول این رقابت‌ها صعود کردند. ساندرلند هم هشت امتیازی ماند و در مکان هفدهم جدول قرار گرفت.

در دو دیدار دیگر عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

ساوتهمپتون یک - استوک سیتی صفر
وست برومویچ 2- کریستال پالاس 2

همچنین از ساعت 20 امشب در ورزشگاه لیبرتی تیم سوانزی میزبان لسترسیتی است.

هفته نهم لیگ برتر انگلیس فردا (یکشنبه) با دیدارهای زیر دنبال خواهد شد:

برنلی - اورتون
تاتنهام - نیوکاسل
منچستریونایتد - چلسی

در آخرین جدال هفته هم دوشنبه شب کوئینزپارک‌رنجرز در خانه‌اش به مصاف استون‌ویلا می‌رود.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها چلسی با 22 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ساوتهمپتون و منچسترسیتی به ترتیب با 19 و 17 امتیاز مکان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon