سرکوب آزادی‌های مذهبی در بحرین با ورود به ایام محرم شدت یافت

سرکوب آزادی‌های مذهبی در بحرین با ورود به ایام محرم شدت یافت

خبرگزاری تسنیم: نیروهای امنیتی و لباس شخصی بحرین ۳ جوان را که در حال نصب پرچم‌های عاشورا و برپایی هیئت مذهبی بودند ربوده و به محل نامعلومی منتقل کرده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری مرآت البحرین، منابع محلی در جزیره ستره گزارش دادند که نیروهای امنیتی و لباس شخصی بحرین 3 جوان را که در حال نصب پرچم‌های عاشورا و برپایی هیئت مذهبی بودند ربوده و به محل نامعلومی منتقل کردند.

مقامات بحرینی پس از بازداشت این جوانان مدعی شدند که این افراد دو خودروی یکی از کاندیدهای انتخابات پارلمانی پیش رو را به آتش کشیده‌اند.

شاهدان این ماجرا توضیح دادند که جوانان جزیره ستره درحال نصب پرچم‌های سیاه و نماد‌های عاشورایی بر روی منازل خود بودند که دو خودروی شخصی  به آنان نزدیک شده و افراد نقابدار موجود در آنها با پشتیبانی نیروهای امنیتی به جوانان یورش بردند و سه تن از آنان را ربودند.

خانواده‌های جوانان ربوده شده تاکید کرده‌اند که هیچ اطلاعی از وضعیت و محل نگهداری فرزندانشان ندارند و تنها در ابتدا پیامی از فرزندان خود دریافت کرده‌اند که در آن اعلام شده است آنان در یک مرکز امنیتی هستند.

اینگونه حوادث نشان می‌دهد که رژیم آل‌خلیفه از یک سو تمامی آزادی‌های مدنی شهروندان خود را سرکوب کرده و از سوی دیگر سعی دارد با برگزاری انتخابات پارلمانی که معارضان با تحریم کردن هرگونه مشارکت در آن، صوری بودن آن را فافشا کرده‌اند،از خود چهره‌ای دموکراتیک ترسیم کند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان