فردا؛ بازاریان تهران میزبان ۳ شهید گمنام می‌شوند

فردا؛ بازاریان تهران میزبان 3 شهید گمنام می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: پیکر مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح فردا در میدان ۱۵ خرداد تهران(بازار) به خاک سپرده خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پیکر پاک 59 شهید گمنام دفاع مقدس در 16 استان و 30 نقطه از کشور با حضور مردم شهیدپرور کشورمان تشییع و به خاک سپرده خواهند شد. از این تعداد، پیکر 10 شهید گمنام در پایتخت تشییع و تدفین خواهند شد.

پیکر مطهر 3شهید گمنام از مجموع 10 شهیدی که در تهران تشییع می‌شوند، در منطقه 12 تهران، میدان 15 خرداد(بازار تهران) فردا به خاک سپرده خواهد شد. یکی از شهدا 28 ساله است که در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به شهادت رسیده است و یکی دیگر از شهدا 26 ساله و در منطقه فاو و شهید سوم 22 ساله و در منطقه حاج عمران به شهادت رسیده است.

مراسم تشییع و تدفین این شهدای والامقام فردا دوشنبه 5 آبان ماه93 همزمان با دومین روز از ماه محرم از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود و پیکر مطهر این شهدای گمنام هشت سال دوران دفاع مقدس روی دستان مردم شهید پرور تهران از مسجد سید عزیزالله بازار به‌ طرف میدان 15 خرداد تشییع خواهد شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهیدان امشب یک‌شنبه 4 آبان  بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد سید عزیزالله واقع در بازار تهران برگزار می‌شود.

کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح از عموم مردم شهیدپرور به‌ویژه جوانان درخواست کرد با شرکت گسترده خود در مراسم تشییع شهدا، بار دیگر با آرمان‌های بلند آن عزیزان تجدید پیمان کنند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران