مراسم تشییع ۳ شهید گمنام با حضور دادستان کل کشور در بازار تهران آغاز شد

مراسم تشییع 3 شهید گمنام با حضور دادستان کل کشور در بازار تهران آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: مراسم تشییع پیکر مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور در بازار تهران دقایقی پیش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم تشییع پیکر مطهر 3 شهید گمنام همزمان با دومین روز از ماه محرم دقایقی پیش آغاز شد.

مراسم تشییع این شهیدان در مسجد سیدعزیزالله بازار تهران آغاز شد و نماز میت بر پیکرهای مطهر با امامت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور اقامه شد.

سپس پیکر مطهر 3شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس روی دستان مردم شهید پرور تهران از مسجد سید عزیزالله بازار تشییع شد و هم اکنون این پیکرها به‌ طرف میدان 15 خرداد در حرکت است.

یکی از این شهدا 28 ساله است که در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به شهادت رسیده است. یکی دیگر از شهدا 26 ساله و در منطقه فاو و شهید سوم 22 ساله و در منطقه حاج عمران به شهادت رسیده است.

همزمان با ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، پیکر پاک 59 شهید گمنام دفاع مقدس در 16 استان و 30 نقطه از کشور با حضور مردم شهیدپرور کشورمان تشییع و به خاک سپرده خواهند شد. از این تعداد، پیکر 10 شهید گمنام در پایتخت تشییع و تدفین خواهند شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران