نوری: همین سوشا سال گذشته پرسپولیس را بیچاره کرد/ لازم باشد استقلال را هم قربانی می‌کنیم

نوری: همین سوشا سال گذشته پرسپولیس را بیچاره کرد/ لازم باشد استقلال را هم قربانی می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان پرسپولیس گفت: برای قهرمان شدن در جام حذفی لازم باشد استقلال را هم قربانی می‌کنیم.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگارورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس و راه آهن، پنالتی نزدنش در این مسابقه و ...  به سوالات زیر پاسخ داد:

تسنیم: راه‌آهن را به سختی و در پنالتی بردید، بازی چطور بود؟

بازی را خوب شروع کردیم و در اوایل بازی چند فرصت مسلم گلزنی را از دست دادیم اما روی یک صحنه غافلگیر شدیم و دروازه‌مان باز شد. در همان نیمه اول می‌توانستیم به گل تساوی برسیم و حتی من یک گل سالم هم زدم که داور نپذیرفت.در این صحنه داور اعتقاد داشت بنگر روی مدافع حریف مرتکب خطا شده است.

تسنیم: انتظار می‌رفت راه‌آهن را در جریان بازی ببرید نه در ضربات پنالتی.

اشتباه نکنید؛ راه‌آهن تیم ضعیفی نیست، واقعاً استیلی تیم خیلی خوبی ساخته و جا دارد به او تبریک بگویم. همین تیم هفته گذشته سپاهان را شکست داده بود و انصافاً هم نسبت به بازی قبل با ما خیلی بهتر شده بودند.

تسنیم: به نظر می‌آید در سیرجان هم بازی راحتی پیش رو نداشته باشید؟

صددرصد همین طور است. تیمی که توانسته دو حریف لیگ برتری خود را حذف کند قطعاً تیم قدرتمندی است. ضمن این که ما اصلاً شناختی از تیم گل گهر و جو ورزشگاه خانگی این تیم نداریم و همین مسئله کارمان را سخت‌تر می‌کند.

تسنیم: احتمالاً در جام حذفی یک دربی دیگر هم درپیش است.

در جام‌ حذفی هر حریفی سخت است، حالا چه استقلال باشد چه گل‌گهر، ما باید پله پله جلو برویم و هر حریفی را از پیش رو برداریم. برای قهرمان شدن در جام حذفی لازم باشد استقلال را هم قربانی می‌کنیم.

تسنیم:گفته می‌شود نوری از وحید طالب لو ترسید و پشت ضربه پنالتی قرار نگرفت.

اول اینکه تا سوشا را داشتیم خیالمان از بابت دروازه راحت بود چرا که اوفصل پیش پدر تیم ما را در اهواز درآورد و ما را بیچاره کرد و باعث حذف‌ما‌ن از جام حذفی شد. دوم این که من خودم دوست نداشتم پنالتی بزنم و ترسی هم از طالب‌لو نداشتم. در این که وحید دروازه‌بان پنالتی گیرماهری هست شکی وجود ندارد اما من دیگر برای پرسپولیس پنالتی نمی‌زنم .

تسنیم: چرا؟!

این تصمیم را بعد از دربی رفت سه فصل پیش گرفتم. همان بازی که پنالتی‌ام گل نشد و تا یکی دو ماه خودم و خانواده‌ام عذاب کشیدیم.

تسنیم:گفته بودی آمادگی 90 دقیقه بازی مقابل راه‌آهن را نداری اما 120دقیقه در میدان بودی!

به خاطر همین هم دیشب تا صبح به خاطر گرفتگی عضلات تا صبح خوابم نبرد. بازی آنقدر شرایط حساسی پیدا کرده بود که نمی‌توانستم میدان را ترک کنم. خداراشکر که بازی را بردیم وشرمنده هواداران نشدیم. ضمن اینکه گلزنی‌ام باعث شد نیروی مضاعفی بگیرم.

تسنیم: بعد از بازی گفتی چهلمین گلت را مقابل راه‌آهن به ثمر رساندی، آیا گل معروفت به استقلال که آفساید اعلام شد را هم حساب کرده‌ای؟

بله حساب کردم چون همه دنیا فهمیدند آن گل سالم بود. درمورد آن گل  بیشتر از این صحبت نکنم بهتر است.

تسنیم: نظرت در مورد بازی اومانیا در پست هافبک دفاعی چیست؟

مایکل واقعا در پست جدیدش عالی است. اوخیلی ساده و پرتلاش بازی می‌کند و باعث شده من با خیال راحت درپست دلخواه خود در هافبک نفوذی بازی کنم.

تسنیم: ناراحت نیستی بازی‌های لیگ پخش نمی‌شود؟

واقعاً ناراحتی دارد. این وضعیت نباید ادامه پیدا کند چرا که باعث خواهد شد مردم به این شرایط عادت کنند و فوتبال طرفداران خود را از دست بدهد. امیدوارم هرچه زودتر این معضل حل شده و بازی‌ها روی آنتن برود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon