۲ هدف مهم در لیگ برتر داریم/ پرورش بازیکنان بومی جزو اهداف شهرداری

2 هدف مهم در لیگ برتر داریم/ پرورش بازیکنان بومی جزو اهداف شهرداری

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: ما در لیگ برتر دو هدف را دنبال می‌کنیم هدف اولمان پرورش بازیکنان بومی است که بتوانند در سال‌های آینده جایگزین نفرات باتجربه تیم شوند و هدف دوممان نیز گرفتن نتایج درخور نام شهر تبریز هست.

عادل بناکار در گفتگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره هفته اول مسابقات لیگ برتر والیبال و بازی با تیم تعاونی گنبد اظهار کرد: به دلیل اینکه تیم حریف در آخرین روزها بسته شد ما فعلاً شناخت کافی را از تیم گنبد نداریم.

وی افزود: درهرحال والیبال گنبد از ابتدا بسیار قدرتمند بوده است و مطمئناً بازی راحتی را مقابل این تیم نخواهیم داشت که تلاش می کنیم از نخستین دیدار امتیازات لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به دیدار دوستانه تیمش باهم نام ارومیه‌ای خود که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می شود، گفت: ما از شهرداری ارومیه درخواست کرده‌ایم بعدازاین مسابقات به تبریز بیایند و در تبریز هم دو بازی با آن‌ها داشته باشیم.

بناکار گفت: هرچقدر که تیم‌ها بازی تدارکاتی بیشتری داشته باشند به همان اندازه می‌توانند قدرتمندانه در لیگ برتر حضور پیدا کنند به همین خاطر خواستار دیدار رفت و برگشت با شهرداری ارومیه شدیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه بازی اول ما در تبریز برگزار نخواهد بود و چند روز بعد باید در تبریز میزبان تیم میزان مشهد باشیم ولی اینکه بازی‌ها هر هفته یک‌بار برگزار می‌شود که این به نفع همه تیم‌ها خواهد بود.

بناکار با اشاره به بازی دادن به بازیکنان جوان و بومی خود در بازی مقابل شهرداری ارومیه اظهار کرد: ما در این دو دیدار با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه خود به میدان می‌رویم و قصد داریم تمام بازیکنان خودمان را در این بازی‌ها مورد آزمایش قرار دهیم.

وی تأکید کرد: در این دیدار برای بردوباخت به میدان نمی‌رویم و هدفمان فقط و فقط پوشش نقاط ضعفمان هست.

بناکار درباره استفاده از بازیکنان بومی در مسابقات لیگ برتر والیبال نیز گفت: ما در حال حاضر دو هدف را دنبال می‌کنیم؛ هدف اولمان پرورش بازیکنان بومی است که بتوانند در سال‌های آینده جایگزین نفرات باتجربه تیم شوند و هدف دوممان نیز گرفتن نتایج درخور نام شهر تبریز هست.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon