جاعل آرای دیوان عدالت اداری در کرج دستگیر شد


جاعل آرای دیوان عدالت اداری در کرج دستگیر شد

خبرگزاری تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: کلاهبرداری که با عناوین جعلی و با وعده نقض آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ در دیوان عدالت اداری از شهروندان مبالغی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان می‌گرفت در کرج دستگیر شد.

حاجی‌رضا شاه‌کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار کرد: فردی که در اقصی‌نقاط کشور اقدام به جعل آرای دیوان عدالت اداری در می‌کرد در کرج دستگیر شد.

وی افزود: از کیف این فرد تعداد زیادی آرای جعلی دیوان عدالت اداری مربوط به استان‌های مختلف کشور کشف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرج در مورد شیوه‌های کلاهبرداری این فرد از مردم بیان کرد: وی با وعده اینکه در دیوان عدالت اداری نفوذ دارد بابت نقض آرای کمیسیون ماده 100 مبالغی بین 10 تا 15 میلیون تومان دریافت و هیچ کاری نیز انجام نمی‌داد.

شاه‌کرمی گفت: این فرد هیچ ارتباطی با دیوان نداشت و با این شیوه مبالغ زیادی از مردم دریافت کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرج در مورد شاکیان این فرد بیان کرد: شاکیان این کلاهبردار در حال افزایش است و تا به حال 15 نفر از وی شاکی هستند ولی با آرایی که از وی از استان‌های مختلف کشف شده به نظر می‌رسد تعداد شاکیان این فرد بیش از این تعداد باشد.

دادستان عمومی و انقلاب کرج همچنین در مورد دستگیری پارتی مختلط دریکی از باغ‌های ماهدشت کرج گفت: در هفته گذشته تعداد  125 نفر به همراه فردی که پارتی را برگزار می‌کرد در حال برگزاری پارتی دریکی از باغ‌های ماهدشت دستگیر شدند.

شاه‌کرمی در مورد وضعیت دستگیرشدگان بیان کرد: تعدادی از این افراد در بازداشت هستند و تعدادی نیز با قرار وثیقه آزاد شده‌اند تا روند قضایی پرونده طی شود.

وی افزود: صاحب باغی که این باغ را به فردی برای برگزاری پارتی اجاره داده بود نیز دستگیرشده و هم‌اکنون در زندان است.

وی خاطرنشان کرد: این فرد قبلا در تهران نیز پارتی برگزار می‌کرده و آدرس محل برگزاری پارتی را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اطلاع مشتریان خود می‌رساند.

شاه‌کرمی با بیان اینکه این فرد برای ورودی هر مراجعه کننده مبالغ مختلفی از افراد دریافت می‌کرد، گفت: قیمت ورودی هر فرد در این باغ متفاوت بود و بسته به نوع میهمانان و افراد مبالغ متفاوتی دریافت می‌شد.

وی در مورد تخلف صاحب باغ در ساخت بنا و تغییر کاربری گفت: صاحب باغ اقدام به تغییر کاربری باغ کرده و این باغ را برا ی برگزاری پارتی اجاره داده بود که با هماهنگی با جهادکشاورزی در حال طی روند قانونی برای تخریب هستیم و به زودی حکم تخریب به نام تغییر کاربری زراعی و باغات انجام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با هشدار به صاحبان باغات کرج گفت: با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی و جهادکشاورزی ویلاها را به شدت کنترل می‌کنیم و اگر کسی باغ خود را برای برگزاری مراسماتی مانند پارتی و اختلاط زن و مرد اجاره بدهد با عنوان قوادی با آن برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon