صدور حکم اعدام شیخ نمر نشانه زوال آل‌سعود است

صدور حکم اعدام شیخ نمر نشانه زوال آل‌سعود است

خبرگزاری تسنیم: عضو مجلس خبرگان رهبری، صدور حکم اعدام شیخ نمر از سوی آل‌سعود را نشانه زوال سعودی‌ها دانست و تصریح کرد: پشتیبان اهل مقاومت و همچنین مقاومت در برابر اسراییل برای ایران یک افتخار است.

آیت‌الله محی الدین حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درباره حکم اعدام شیخ نمر از سوی حکومت آل‌سعود اظهار داشت: وقتی که دلیلی برای کاری که می‌کنند، ندارند نشان می‌دهد که جز زور چیز دیگری در دستشان نیست.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) ادامه داد: فردی به امام صادق(ع) عرض کرد که همسایه من، مردم آزاری می‌کند و حضرت فرمودند در برابر آزار او صبر کن و آن فرد در پاسخ گفت که مردم می‌گویند که من ضعیف هستم و ترسیده‌ام، حضرت در پاسخ فرمود ظالم ضعیف است.

عضو مجلس خبرگان رهبری صدور حکم اعدام شیخ نمر از سوی آل‌سعود را نشانه ضعف رو به اضمحلال سعودی‌ها دانست و تصریح کرد: آنهایی که این عالم بزرگوار را تهدید به چنین اقداماتی می‌کنند، ضعیف هستند و مرگ برای ضعیف امری طبیعی است و این اقدام آنها خبر از این می‌دهد که ضعیف شده‌ و رو به زوال هستند.

آیت‌الله حائری شیرازی درباره علت اقدام عربستان به اعدام شیخ نمر و بیان اظهاراتی علیه ایران درباره نقش ایران در سوریه خاطرنشان کرد: آمریکا و عربستان سعودی سال‌ها قبل می‌خواستند سوریه را از پا دربیاورند و حالا که می‌بینند سوریه روش جنگیدن را از ایرانی‌ها آموخته، ناراحت هستند.

وی با اشاره به اظهارات سعود الفیصل درباره نقش ایران در تداوم جنگ در سوریه گفت: آن‌ها عنوان می‌کنند که این مسایل از ایران است، اگر استقامت از ایران است و مقاومتی که سوریه می‌کند از ایران است، این یک افتخار برای ایران است که پشتیبان اهل مقاومت و مقاومت در برابر اسراییل باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon