کفاشیان: در هیئت رئیسه بحثی درباره برکناری نبی و آیت‌اللهی نمی‌شود/ دربی باید سر وقت برگزار شود

کفاشیان: در هیئت رئیسه بحثی درباره برکناری نبی و آیت‌اللهی نمی‌شود/ دربی باید سر وقت برگزار شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در نشست فردا (چهارشنبه) هیئت رئیسه هیچ بحثی درباره برکناری دبیرکل و نایب‌رئیس فدراسیون نخواهد شد.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌ها با رئیس سازمان صداوسیما گفت: این جلسه‌ای به جایی نرسید، چرا که از یک طرف ضرغامی گفت ما نمی‌توانیم پول بیشتری از رقم پیشنهادی خود پرداخت کنیم و از سوی دیگر ما هم گفتیم نمی‌توانیم قبل از امضای قرارداد اجازه پخش مسابقات را بدهیم.

وی افزود: ضرغامی پیشنهاد کرد بحث را به هیئت دولت ببریم و با گرفتن مصوبه‌ای از دولت کسری بودجه صداوسیما را حل کنیم. ما هم به راهکار قانونی اعتقاد داریم و به همین دلیل فردا (چهارشنبه) با ضرغامی در نشست هیئت دولت حاضر می‌شویم تا این بحث را پیگیری کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه قرار بوده نشست هیئت رئیسه فدراسیون فردا ساعت 9:30 صبح برگزار شود، خاطرنشان کرد: اگر برنامه حضور من و ضرغامی در نشست هیئت دولت برای صبح فردا قطعی شود آن وقت به احتمال زیاد جلسه هیئت رئیسه هم یکی دو ساعت به تعویق خواهد افتاد. البته اعضای هیئت رئیسه از صبح در فدراسیون حضور خواهند داشت.

کفاشیان درباره منتشر شدن نامه محرمانه اعضای هیئت رئیسه تصریح کرد: این نامه محرمانه بود و نباید رسانه‌ای می‌شد. سؤال خود من هم این است که چگونه این نامه رسانه‌ای شده است؟!

وی درباره اینکه بحث برکناری نبی و آیت‌اللهی با توجه به عقب‌نشینی تعداد زیادی از اعضای هیئت رئیسه از نامه‌شان به کجا خواهد رسید، تأکید کرد: بحث اول این نامه به مسائل مالی و برخی ابهامات و ایرادات مربوط می‌شد که ما آنها را بررسی خواهیم کرد اما بحثی که درباره سمت نبی و آیت‌اللهی مطرح شده بود پاسخ داده شده و دیگر در جلسه فردا مطرح نخواهد شد، چرا که انتخاب این افراد از اختیارات رئیس فدراسیون بوده است. 

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به درخواست باشگاه استقلال برای تعویق زمان دربی و احتمال برگزاری این بازی در روز 7 آذر به تسنیم گفت: به هیچ عنوان بحث عقب انداختن این بازی مطرح نیست و استقلالی‌ها از زمانی بازی با کره‌جنوبی تا دربی سه روز وقت خواهند داشت که فرصتی کافی است. با این شرایط دربی در همان 30 آبان برگزار خواهد شد.

کفاشیان در مورد اینکه اگر مشکل حق پخش تلویزیونی حل نشود بازی دربی برگزار خواهد شد یا نه، خاطرنشان کرد: بازی دربی برگزار خواهد شد و امیدواریم تا آن زمان مشکل حل شده باشد، در غیر این صورت دربی هم پخش تلویزیونی نخواهد شد اما بازی را برگزار می‌کنیم.

وی درباره حریف احتمالی ایران در دیدار تدارکاتی روز 23 آبان اظهار داشت: با فدراسیون فوتبال کنیا رایزنی کردیم و به احتمال زیاد این تیم حریف ایران در این بازی تدارکاتی خواهد بود. با کنیایی‌ها هماهنگ کرده‌ایم اما هنوز بازی قطعی نشده است. در حال حاضر کنیا تنها گزینه ما برای بازی 23 آبان است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره نشست خود با کارلوس کی‌روش هم تصریح کرد: در این نشست درباره برنامه‌های اردویی تیم ملی فوتبال و اردوهای بعدی تا زمان جام ملت‌های استرالیا صحبت کردیم و اینکه چه تصمیمی برای این اردوها بگیریم.

کفاشیان در واکنش به اظهارات کارلوس کی‌روش که از صحبت کردن برخی افراد گلایه داشت، خاطرنشان کرد: کی‌روش شکایت خاصی در این باره نداشت و مشکل خاصی نبود.

وی درباره بحث بازی احتمالی تیم ملی مقابل زیمبابوه هم گفت: زیمبابوه برای بازی با ایران در آفریقای جنوبی پیشنهادی داده است که آن را بررسی خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مسئولان فدراسیون زیمبابوه مدعی شده‌اند هزینه‌های این بازی را ایران پرداخت خواهد کرد، گفت: چنین چیزی نیست و ما چنین بحثی را مطرح نکردیم.

کفاشیان درباره رویارویی احتمالی تیم ملی فوتبال ایران و ایتالیا در رده بزرگسالان تصریح کرد: در حال حاضر بازی ایران و ایتالیا در رده نوجوانان قطعی شده است اما بازی دو تیم در رده بزرگسالان و اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا ماه نوامبر را مطرح کرده تنها در حد پیشنهاد است و باید سرمربیان دو تیم ایران و ایتالیا در این مورد تصمیم‌گیری کنند.

وی درباره بحث اسپانسر تبلیغات محیطی لیگ فوتبال ایران و اینکه گفته می‌شود به تعهداتش عمل نکرده، یادآور شد: چنین چیزی نیست و این اسپانسر به تعهداتش عمل کرده است.

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon