لاهوتی: اگر واقعا نیلی احمدآبادی گزینه اصلی نیست، به او رای دهید

لاهوتی: اگر واقعا نیلی احمدآبادی گزینه اصلی نیست، به او رای دهید

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: اگر فکر می‌کنید نیلی احمدآبادی گزینه اصلی نیست به وی رای دهید تا گزینه اصلی باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به صلاحیت محمود نیلی احمدآبادی وزیر پیشنهادی علوم، در موافقت با معرفی وی اظهار داشت: مخالفان می‌گویند دانشگاه جای کار سیاسی نیست، اما سوال بنده این است از کجا می‌دانید که آقای نیلی احمدآبادی می‌خواهد در دانشگاه‌ها کار سیاسی کند؟

وی ادامه داد: یکی از همکاران در مخالفت با وزیر پیشنهادی گفت که وی در جریان فتنه سکوت کرده است. سکوت واقعا به معنای دست داشتن در فتنه است؟ مگر می‌شود آقای روحانی وزیری را معرفی کند که وی در فتنه نقش داشته باشد؟

نماینده لنگرود در مجلس تصریح کرد: یکی دیگر از نمایندگان نیز خطاب به وزیر پیشنهادی گفت که آیا تا به حال در جبهه یک بسیجی در کنار شما به شهادت رسیده است؟ که بنده می‌گویم در جبهه تک تیرانداز بودم، آیا همه باید تک تیرانداز می‌شدند و نیاز به فرمانده نداشتیم؟

لاهوتی، نیلی احمدآبادی را جزو فرماندهان جنگ معرفی کرد و گفت: آیا در جنگ همه باید کلاش در دست می‌گرفتند؟ اینطور نیست. همه در جنگ نقش داشتند حتی مردمی که در شهرها بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: وزارت اطلاعات نیز صلاحیت نیلی احمدآبادی را تایید کرده است.

نماینده لنگرود در پایان اظهار داشت: تعدادی از همکاران می‌گویند نیلی احمدآبادی گزینه اصلی نیست. از کجا این مسئله را می‌دانید؟ اگر فکر می‌کنید نیلی احمدآبادی گزینه اصلی نیست به وی رای دهید تا گزینه اصلی باشد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon