اجرای طرح بیمه طلایی بازنشستگان در لرستان آغاز شد

اجرای طرح بیمه طلایی بازنشستگان در لرستان آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر صندوق بازنشستگان لرستان گفت: طرح بیمه طلایی درمان بازنشستگان لرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، مرتضی مرادی صبح امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری که در اداره تامین اجتماعی کل استان برگزارشد اظهارکرد: بازنشستگی دوران زیبای پختگی عمر انسان است و وضع فعلی بازنشستگان در واقع به صورت یک الگو در مقابل چشم کارکنان فعلی کشور قرار می‌گیرد.

وی افزود: اجرای طرح بیمه طلایی درمان بازنشستگان از 6 آبان 93ایجاد شده است و بازنشستگان از این موضوع بهره‌مند می‌شوند.

مدیر صندوق بازنشستگان لرستان به برنامه های اجرایی بازنشستگان اشاره کرد و گفت: طرح در خانه نمانی مبنی بر برگزاری تورهای سیاحتی وزیارتی برای بازنشستگان اجرایی شده است همچنین وام ضروری با مبلغ دومیلیون تومان وسود چهاردرصد در نظر گرفته شده که اولین مرحله آن از امروز آغاز شده است .

مرادی در مورد عملکرد صندوق بازنشستگی کشوری استان لرستان عنوان کرد: اجرای بیمه عمر و حوادث باز نشستگان، اجرای 26 نوع خدمت غیرضروری از طریق اینترنت، صدور کارت شناسایی برای بازنشستگان، تعمل صندوق بازنشستگی کشور با کانون های بازنشستگی در راستای ارتقا وضعیت رفاهی معیشتی بازنشستگان، پرداخت عالیه مندی اولاد، پرداخت عیدی به باز نشستگان تشکیل پنج کمیته مشورتی از جمله برنامه های این صندوق است.

وی در رابطه با عملکرد هفت ماهه سال 93اظهارکرد: فروردین ماه امسال اعمال ضریب حقوق برای بازنشستگان اعلام شد که این امر در سنوات قبل در تیرماه انجام می‌شد که حداقل چهار ماه بازنشستگان از پرداخت معوقه بی بهره بودند و در اردیبهشت 70درصد از مطالبات سال86 و87 اتفاق افتاد و در خرداد و تیرماه قراردادی با بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان با آتیه سازان منعقد شد.

مدیر صندوق بازنشستگان لرستان افزود: در مرداد و شهریور 93 پرداخت تمامی مطالبات بازنشستگان به دستور ریاست جمهوری و پیگیری رییس تعاون و رفاه در این مورد پرداخت شد همچنین در مهر و آبان ثبت نام پرداخت وام ضروری به بازنشستگان انجام گرفت.

مرادی اظهارکرد: با کمک فرماندار خرم آباد پیگیری‌های صورت گرفته تا احداث خانه امید را در استان داشته باشیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon