مدیریت کشتارگاه صنعتی دام کرمان به بخش خصوصی واگذار شود


مدیریت کشتارگاه صنعتی دام کرمان به بخش خصوصی واگذار شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار کرمان با انتقاد از وضعیت فعلی کشتارگاه کرمان،گفت: باید مدیریت کشتارگاه صنعتی دام کرمان به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی در حاشیه‌ بازدید از کشتارگاه صنعتی دام کرمان که  با حضور معاونان سیاسی و امنیتی استانداری، فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مدیرکل دام‌پزشکی استان برگزار شد، اظهارکرد: باید سلامت دام‌ها قبل از کشتار کنترل شود.

استاندار کرمان با تأکید بر لزوم کنترل دام از لحاظ سلامت و پلاک‌گذاری قبل از کشتار، بیان کرد: باید کار کنترل و پلاک‌گذاری دام و نظارت بر آن توسط شهرداری انجام شود.

رزم‌حسینی خواستار واگذاری کشتارگاه صنعتی کرمان از سوی شهرداری به بخش خصوصی و اصناف شد و خاطرنشان کرد: با این اقدام، کشتارگاه مجهزتر و فرایند کشتار و توزیع گوشت نیز بهداشتی‌تر خواهد شد.

99 درصد دام ذبح شده در کشتارگاه کرمان متعلق به خرده‌مالکان است

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان نیز اظهار کرد: 99 درصد دام ذبح شده در کشتارگاه کرمان متعلق به خرده‌مالکان است و هر فرد چند راس دام را به کشتارگاه می‌آورد و ذبح انجام می‌شود.

حمید ذکااسدی با بیان اینکه روزانه بین 500 تا 700 میلیون تومان دام در کشتارگاه کرمان ذبح می‌شود، خاطرنشان کرد: اتحادیه صنف قصابان به همراه شهرداری کرمان می‌توانند میدان دام را راه‌اندازی کنند و دام‌ها خریداری و به شکل کلی ذبح و عرضه شوند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon