شهر کرمان فردا میزبان ۴ شهید گمنام است


شهر کرمان فردا میزبان 4 شهید گمنام است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، گفت: شهر کرمان فردا میزبان ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ مهدی ابوالحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهار کرد: مراسم استقبال از این 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس از ساعت 9:30 صبح روز پنج شنبه(فردا) در محل فرودگاه بین المللی کرمان با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم کرمان آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم وداع از این شهدای والامقام نیز شامگاه پنج‌شنبه در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، افزود: در روز جمعه نیز به شکل جداگانه آئین‌های وداع با 4 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در محل حسینیه سپاه زرند و حسینیه اباعبدالله الحسین (ع) کیانشهر این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ ابوالحسنی، اظهار کرد: مراسم تشییع این چهار شهید به طور همزمان در روز شنبه 10 آبانماه جاری در شهرهای کیانشهر و زرند برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دو شهید گمنامی که در زرند به خاک سپرده می‌شوند، 20 ساله و 27 ساله هستند که در عملیات خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، خاطرنشان کرد: دو شهید گمنامی که در کیانشهر دفن می‌شوند نیز 20ساله و 27ساله و از شهدای عملیات خیبر و تک دشمن در منطقه فاو هستند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon