ظرفیت خیران کرمان در حوزه پیشگیری از مواد مخدر استفاده می‌شود


ظرفیت خیران کرمان در حوزه پیشگیری از مواد مخدر استفاده می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باید از خیران در زمینه مبارزه با مواد مخدر استفاده شود و خیران در این زمینه نیز مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین چناریان بعداز ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به اینکه پیشگیری و درمان در زمینه موادمخدر از رویکردهای جدید نیروی انتظامی است، اظهار کرد: مشارکت و حضورجدی‌تر سازمان‌های مردم‌نهاد و مشارکت در زمینه پیشگیری و درمان اعتیاد در استان از جمله رویکردهای جدید است.

وی افزود: امروز با حضور حسن موسوی‌چلک مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر رئیس جمهور، سیزدهمین جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردم‌نهاد در دفتر معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه این نشست با رویکرد جدید اجتماعی کردن پیشگیری مواد مخدر برگزار شد، گفت: باید از خیران در زمینه مبارزه با مواد مخدر استفاده شود و خیران در این زمینه نیز مشارکت داشته باشند.

سردار چناریان با بیان اینکه اجتماعی کردن معتادان بعد از ترک در مراکز ماده 15  و 16 انجام می‌شود، بیان کرد: الگوی خوبی برای افراد آسیب‌دیده و یا در معرض آسیب وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه خیران در بسیاری از حوزه‌ها فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: کار فرهنگی و اجتماعی و استفاده از توانمندی‌های خیران برای این امر تاکنون انجام نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های ما در حوزه مواد مخدر اعتیاد زنان و کودکان هستند که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی فعالیت‌‌هایی در زمینه اجتماعی کردن بحث مواد مخدر انجام شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon