اتاق بازرگانی کرمان از کویرنوردان آلمانی استقبال کرد


اتاق بازرگانی کرمان از کویرنوردان آلمانی استقبال کرد

خبرگزاری تسنیم: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان از ۱۲ کویرنورد حرفه‌ای آلمانی در پایان سفره ۱۰ روزشان به دشت لوت در محل این اتاق استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در این مراسم رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با ابراز خرسندی از حضور کویرنوردان آلمانی در کرمان، اظهار کرد: خوشحال هستیم که بعد از سال‌ها گروهی از گردشگران خارجی کویرنورد را در کرمان میزبانی می‌کنیم.

سید محمد ابراهیم علوی، تصریح کرد: کرمان دارای قابلیت‌های زیادی در حوزه گردشگری است که از جمله این قابلیت‌ها اکوتوریسم یا گردشگری طبیعت است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، بیان کرد: کرمان دارای مناطق 4گانه اقتصادی در  بم، سیرجان، رفسنجان و جازموریان است.

علوی تاکید کرد: محصولات جنوب کرمان نیز در 4 فصل به عمل می‌آیند و عمده بازار این محصولات در کشور روسیه است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، خاطرنشان کرد: جاذبه‌های کرمان نظیر کویر و دشت لوت از بی‌نظیرترین جاذبه‌های کویری و بیابانی جهان به شمار می‌روند.

کویرنوردان آلمانی که از سابقه کویرنوردی در بیابان‌های دنیا برخوردار هستند امروز بعد از 10 روز زندگی در کویر و دشت لوت به شهر کرمان وارد شدند.

در این سفر یک گروه ایرانی نیز شامل سرپرست، مترجم، راهنما و راننده، کویرنوردان آلمانی را همراهی کرده‌اند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon