بیشتر طرح‌ها و لایحه‌ها فاقد پیوست اجتماعی و فرهنگی است


بیشتر طرح‌ها و لایحه‌ها فاقد پیوست اجتماعی و فرهنگی است

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه بیشتر طرح‌ها و لایحه‌ها فاقد پیوست اجتماعی و فرهنگی هستند،گفت: مدیریت هوشمند بدون استفاده از همه ظرفیت‌ها امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسن موسوی‌چلک بعد از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، اظهار کرد: حوزه اجتماعی ایران بیمار است و این بیماری نیز مزمن است.

وی بیان کرد: تاکنون نظام برنامه‌ای ایران تک بعدی بوده و تا امروز کمتر طرح و لایحه‌ای وجود داشته است که یک پیوست آن اجتماعی و فرهنگی باشد.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: هنوز در حوزه صنایع نیز نتواسته‌ایم، منشور اجتماعی شرکت‌ها را تدوین کنیم.

موسوی‌چلک با بیان اینکه کشور نیازمند مدیریت هوشمند است، گفت: باید با گروه‌های متفرقه در زمینه آسیب‌های اجتماعی جلساتی برگزار شود.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر، افزود: مدیریت هوشمند بدون استفاده از همه ظرفیت‌ها امکان‌پذیر نیست.

موسوی‌چلک با بیان اینکه خیران نیاز امروز جامعه هستند، تصریح کرد: هرچند ساخت مدارس و مساجد در اولویت است اما اولویت‌های دیگری نیز در حوزه‌های اجتماعی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  امروز در جامعه فردی نیست که درگیر این مسئله نباشد، بیان کرد: تاکنون با خیران ارتباط خوبی در این زمینه برقرار شده است.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: مدیریت هوشمند بدون استفاده از همه ظرفیت‌ها امکان‌پذیر نبوده و خیران می‌توانند نیازهای خود را مطرح کنند.

موسوی‌چلک با بیان اینکه باید نیازها و ظرفیت‌ها شناسایی شود، خاطرنشان کرد: گروهایی که آسیب‌پذیری آنها بیشتر است باید در اولویت کارها قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: خیران استان کرمان نیازهای استان کرمان و شهرستان‌ها را شناسایی و آن ظرفیت‌ها را به کار گیرند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon