نگارش سند چشم‌انداز جشنواره ملّی سرزمین نور در افق ۱۴۰۴

نگارش سند چشم‌انداز جشنواره ملّی سرزمین نور در افق 1404

خبرگزاری تسنیم: معاون پژوهشی جشنواره ملّی سرزمین نور، گفت: سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ جشنواره ملّی سرزمین نور که به زودی منتشر می‌شود، افق ۱۰ ساله این جشنواره را تعیین و تبیین می‌کند.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، شعبان پاکدامن معاون پژوهشی جشنواره ملّی سرزمین نور از تدوین و نگارش سند چشم‌انداز افق 1404 این جشنواره خبر داد.

وی تصریح کرد: جشنواره ملّی سرزمین نور در راستای تحقق اهداف موردنظر نسبت به تدوین استراتژی و چشم‌انداز و برنامه آتی خود با نگاه سند چشم‌انداز در افق 1404 و با تدوین اهداف کوتاه‌مدت، میان مدت و بلندمدت در قالب اهمیّت به نحوه برگزاری و  افزایش کیفیت این جشنواره اقدام کرده است.

پاکدامن ادامه داد: این سند که به زودی منتشر می‌شود، چشم‌انداز 10 ساله جشنواره ملّی سرزمین نور را تعیین و تبیین می‌کند.

دبیر یازدهمین جشنواره ملّی سرزمین نور در جلسه‌ای که ماه گذشته برگزار شد، خواستار تدوین سند چشم‌انداز جشنواره ملّی سرزمین نور و تعیین اهداف و رویکردهای آن در عرصه‌های مختلف شده بود.

معاون پژوهشی جشنواره ملّی سرزمین نور گفت: لازم است سند چشم‌انداز جشنواره ملّی سرزمین نور تدوین و اهداف سال‌های آتی آن به‌طور شفاف مشخص شود تا ملاک ارزیابی‌ها تعیین گردد و برنامه‌های آتی را نیز مشخص کرده و در چارچوب مشخصی قرار دهد.

وی افزود: ضرورت پیوستگی در دوره‌های جشنواره برای رسیدن به اهداف والای فرهنگی، ما را بر آن داشت تا چشم‌انداز جشنواره را ترسیم کنیم تا در رسیدن به اهداف فرهنگی از مسیر اصلی دور نشویم.

پاکدامن در پایان خاطرنشان کرد: این سند چشم‌انداز، آغازی بر نگارش راهبرد جشنواره ملّی سرزمین نور است که بخش اجرایی جشنواره را به‌صورت مفصّل شرح خواهد داد.

این سند پس از گذشت 11 دوره جشنواره، برای نخستین بار است که به مرحله نگارش و تدوین رسیده و بعد از مرحله تکمیل، به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران