اتحادیه عرب تجاوزات رژیم اشغالگر و حملات در سینا را بررسی می‌کند

اتحادیه عرب تجاوزات رژیم اشغالگر و حملات در سینا را بررسی می‌کند

خبرگزاری تسنیم: معاون دبیر کل اتحادیه عرب اعلام کرد که این اتحادیه یکشنبه آینده در نشست خود موضوع تجاوزات رژیم صهیونیستی و حملات تروریستی در شبه جزیره سینا را بررسی می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، «احمد بن حلی» گفت که اردن و فلسطین درخواست کردند که موضوع تجاوزات مکرر اسرائیل علیه مسجد الاقصی در دستور کار نشست شورای اتحادیه عرب که قرار است روز یکشنبه آینده برگزار شود، قرار گیرد.

بن حلی افزود که مصر نیز درخواست کرده است موضوع حمله به نیروهای مسلح در شمال سینا در دستور کار نشست شورای اتحادیه عرب قرار گیرد.

وی تصریح کرد که اتحادیه عرب و کشورهای عضو آن حادثه تروریستی در سینا را محکوم می کنند و قرار است این موضوع و حمایت از مصر در این زمینه مورد بررسی قرار گیرد.

بن حلی همچنین اظهار داشت که در نشست هفته آینده دبیر کل گزارشی درباره تحرکات سیاسی در رابطه با اوضاع پناهجویان سوری و نشست ویژه گروه بین المللی برای حمایت از لبنان و نیز گزارشی درباره سفر هیأت وزرای عربی به بغداد در تاریخ 19 ماه جاری به ریاست شیخ صباح الخالد الحمد الصباح معاون اول نخست وزیر و وزیر خارجه کویت، ارائه می دهد.

وی در ادامه اشاره کرد که اتحادیه عرب اجرای مصوبات شورای این اتحادیه در خصوص حفظ امنیت ملی عربی و مبارزه با گروه های تروریستی را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان