شورای ملی مشارکت‌های عمومی به ریاست وزیر تعاون تشکیل می‌شود


شورای ملی مشارکت‌های عمومی به ریاست وزیر تعاون تشکیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام سازمان بهزیستی کشور گفت: برای نخستین بار شورای ملی مشارکت‌های عمومی به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم شهسواری دقایقی پیش در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان، اظهار کرد: 150 عنوان کتاب در حوزه فرهنگ کار در کشور تألیف و منتشر شده است.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی یک هماهنگ کننده برای مشارکت‌های عمومی در توانمندسازی مددجویان و افراد تحت پوشش است، افزود: برای نخستین بار شورای ملی مشارکت‌های عمومی به ریاست وزیر تعاون  تشکیل می‌شود.

قائم مقام سازمان بهزیستی کشور در امور مشارکت‌های مردمی گفت: شوراهای مشارکت عمومی سازمان بهزیستی در استان‌ها به ریاست استاندار و در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران تشکیل می‌شود.

شهسواری با بیان اینکه مشارکت‌های مردمی رکن مددجویی در سازمان بهزیستی است،  خاطرنشان کرد: سازمان در امور خیریه وظیفه تسهیل کننده دارد.

وی با تأکید بر نقش خیران در تأمین جهزیه، مسکن و درمان افراد تحت پوشش بهزیستی، تصریح کرد: فعالیت‌های خیرخواهانه و جمع آوری کمک‌های مردمی در حوزه مشارکت‌های مردمی پیگیری می‌شود.

قائم مقام سازمان بهزیستی کشور در امور مشارکت‌های مردمی خاطرنشان کرد: بیشترین هزینه‌ای که بهزیستی در مراکز خود برای مدد جویانش صرف می‌کند و خیران در این زمینه همراه بهزیستی هستند.

شهسواری با بیان اینکه سازمان بهزیستی به صورت شورایی تشکیل شده و خدمات خالصانه ای به مردم ارائه می‌دهد، افزود: اعتماد مردم را به این سازمان مهمترین اصل است.

وی با تجلیل از شخصیت حوزوی و علمی آیت‌الله قربانی نماینده ولی‌فقیه در گیلان، تصریح کرد: ائمه جمعه و جماعات نقش مهمی را در ترویج مردم به امور خیریه دارند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon