تدوین لایحه نظام اطلاع رسانی تا یک ماه آینده/خبرنگاران واقعی بیمه تکمیلی می‌شوند

تدوین لایحه نظام اطلاع رسانی تا یک ماه آینده/خبرنگاران واقعی بیمه تکمیلی می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر فرهنگ و ارشاد از تدوین لایحه نظام اطلاع رسانی تا یک ماه آینده و ارسال آن به مجلس خبر داد و گفت: در این زمینه نیز سعی می‌کنیم تا برنامه ریزی‌ها و هدفگذاری به شکل صحیح انجام شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی اصغر کاراندیش در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در اردبیل اظهار کرد: با توجه به گستردگی ثبت نام ها در حوزه بیمه خبرنگاری و در حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه کار پالایش فعالان واقعی در این حوزه در دستور کار قرار گرفته به طوری که تمام تلاش ما بر این است تا خبرنگاران و اصحاب فرهنگ و هنر واقعی بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ما بدهی 28 میلیارد تومانی را از محل بیمه اصحاب فرهنگ و هنر و خبرنگاران به تامین اجتماعی پرداخت کرده ایم، گفت: برخی از افراد از خدمات این بیمه استفاده می کنند در حالی که سالیان متمادی در چرخه فعالیت فرهنگ و هنر و رسانه قرار ندارند که به طور قطع در پالایش جدید سعی می کنیم کمک های یارانه ای به بیمه آنها را حذف کنیم.

کاراندیش با اشاره به برخوداری اصحاب فرهنگ و هنر از امکانات رفاهی وزارت ارشاد در شهرستان های مختلف همچون کارمندان این مجموعه بیان کرد: با کارتی که به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه صادر می کنیم آنها همچون کارمندان ارشاد می توانند از این تسهیلات استفاده کنند که با اولویت پیشکسوتان و هنرمندانی که بیش از 60 سال عمر دارند این کار در حال انجام است.

وی از تقدیم لایحه مالکیت مادی و معنوی خلق یک اثر در راستای حمایت مادی و معنوی از اصحاب فرهنگ و هنر خبر داد و افزود: برای تعالی و تقویت اقتصادی این کار انجام می‌شود که امروز این لایحه از دولت به مجلس رفت تا به تصویب نمایندگان مردم برسد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر فرهنگ و ارشاد از تدوین لایحه نظام اطلاع رسانی تا یک ماه آینده و ارسال آن به مجلس خبر داد و گفت: در این زمینه نیز سعی می کنیم تا برنامه ریزی ها و هدفگذاری به شکل صحیح انجام شود.

کاراندیش تصریح کرد: ما در سفرهای استانی سعیمان بر این است تا بتوانیم با نیروهایی که در صف فعالیت می کنند در ارتباط و تعامل باشیم تا مشکلات آنها را به خوبی درک کرده و سعیمان بر توسعه همه جانبه این برنامه ها باشد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon