نبی: بدون توجه به حواشی کارمان را انجام می‌دهیم

نبی: بدون توجه به حواشی کارمان را انجام می‌دهیم

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: اگر قرار باشد فکرمان را به حواشی معطوف کنیم نمی‌توانیم کارمان را پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  مهدی محمدنبی در خصوص جلسه هیئت رئیسه که بیشتر در مورد برکناری او بود، اظهار داشت: اعضای هیئت رئیسه اختیاراتی دارند که طبق اساسنامه قانونی است، در کنار آن رئیس فدراسیون اختیاراتی دارد که آن هم قانونی است. بعضی از اعضای هیئت رئیسه «موظف» به شمار می‌روند و بعضی «غیرموظف».

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: آنهایی که موظف هستند در جریان کار قرار دارند و آنهایی که غیرموظف بودند با سوالاتی که مطرح کردند در جریان کار قرار گرفتند که بعضی از این سوالات در رسانه‌ها مطرح شد. سوالاتی در مورد خزانه‌داری فدراسیون فوتبال عنوان شد که توضیحات لازم ارائه شد.

نبی در پاسخ به اینکه بحث برکناری او در جلسه امروز مطرح شده، گفت: در این رابطه صورتجلسه 15 اسفند سال 90 ارائه شد که در آن هیئت رئیسه به ابقای دبیرکل رای داده بود و با ارائه این موضوع هم بحث برکناری که قبلا مطرح شده بود منتفی شد. در آن جلسه اعضای هیئت رئیسه، خزانه‌دار و حسابرس مستقل حضور داشتند.

وی ادامه داد: طبیعی است که اکنون باید تمرکز خود را بر روی تیم ملی بگذاریم و خوشبختانه توافقنامه بازی ایران و سوئد برای بازی در ماه مارس هم امضا شد. امیدوارم رسانه‌ها هم از تیم ملی حمایت کنند و اگر در مورد من نظر منفی دارند مستقیم به خودم بگویند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه بحث عزلش به طور کامل منتفی شده اظهار داشت: این توضیحاتی که درباره جلسه می‌دهم به این دلیل است که برخی از مواردی که درباره تصمیمات هیئت رئیسه گفته شده بود شایعه بود و صحت نداشت. این موارد در جلسه هم مطرح نشد.

نبی تصریح کرد: در مورد مواردی که مورد نظر هیئت رئیسه بود، صحبت شد و تصیم دیگری گرفته نشد.

وی در مورد اینکه برخی اعضای هیئت رئیسه به دنبال جایگاه او هستند، گفت: وظایف و مشاغلی که در هیئت رئیسه هستند سنگین‌تر از آن است که فرصت حضور به عنوان دبیرکل را داشته باشند و مشغله کاری آنها بسیار زیاد است.

نبی در خصوص این شایعه که گفته می‌شد عده‌ای قصد داشتند با برکناری وی فرد موردنظر خود را دبیرکل فدراسیون فوتبال کنند، گفت: اصلا از این مسائل اطلاعی ندارم اما بحث حواشی همیشه در فوتبال وجود دارد، من تازه به فوتبال نیامده‌ام و سال‌هاست در فوتبال حضور دارم. این حواشی همیشه بوده و اگر قرار باشد فکرمان را به این حواشی سوق دهیم نمی‌توانیم کارمان را پیش ببریم. 

وی ادامه داد: همانطور که دیدید پس از بازی‌های جام جهانی با وجود حاشیه‌هایی که به وجود آمد رئیس فدراسیون کره‌جنوبی، ژاپن و ایتالیا به ایران آمدند و کارمان را پیش بردیم. اعتقاد دارم که ما باید بدون توجه به حواشی کارمان را ادامه دهیم.

نبی در خصوص ناراحتی رئیس فدراسیون ایتالیا مبنی بر اینکه کسی از فدراسیون فوتبال برای بدرقه وی به فرودگاه نرفته بود، خاطرنشان کرد: ما از روز شنبه تا دوشنبه‌شب خدمت او بودیم، پیش از عزیمتش به فرودگاه من در هتل کنار او حضور و قصد داشتم تا فرودگاه او را همراهی کنم اما خود رئیس فدراسیون ایتالیا اجازه نداد و گفت که شما خسته هستید. با این حال یکی از اعضای فدراسیون فوتبال تا فرودگاه کنار وی حضور داشت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شد رئیس فدراسیون ایتالیا از اینکه علی کفاشیان با او در رستوران حاضر نشده بود، اظهار ناراحتی کرده، گفت: چنین چیزی نیست. طبق برنامه‌ای که داشتیم در دو سه‌ نوبت در ضیافتی کنار وی حضور داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیف وینگادا مشخص می‌شود، گفت: در جلسه‌ای که دو روز پیش علی کفاشیان با اعضای کمیته فنی داشت موضوعاتی در مورد وضعیت وینگادا مطرح و قرار شد که گزارش این جلسه کمیته فنی به هیئت رئیسه داده شود.  قرار است شنبه 2 هفته دیگر در خصوص کمیته فنی و انتخاب اعضای کادرفنی تیم امید تصمیم‌گیری شود.

نبی در پاسخ به این سوال که چه زمانی وینگادا به ایران خواهد آمد گفت: این موضوع به  نظر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بستگی دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon