دنیا راه و روش ایران را در مسیر سعادتمندی بشری پسندیده است

دنیا راه و روش ایران را در مسیر سعادتمندی بشری پسندیده است

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایران امروز به الگویی بی نظیر در مسیر سعادتمندی بشریت و دور شدن از انحراف تبدیل شده به طوری که دنیا این راه و روش را پسندیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار محمدرضا نقدی در مجمع بسیج استان اردبیل، اظهار کرد: امروز تکلیف سنگینی بر دوش همه ما است چرا که دنیا در آستانه این تحول عظیم بر مبنای نظم جهانی و رهبری نوین با هدایت جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که این الگو تمام مکاتب مادی دنیا را به بن بست رسانده است.

وی با بیان اینکه امروز راه چاره نجات امت اسلامی گرایش به اسلام و دور شدن از ماهیت نظام سوسیالیست و لیبرالیست است، گفت: در دنیای امروز جمهوری اسلامی ایران به یک نظام ممتاز و شاخص تبدیل شده که حتی اعدام یک فرد غیرسیاسی و قصاص فردی در رسانه های غربی بازتاب فراگیر پیدا  می کند و از روسای جمهوری گرفته تا وزرا و بسیاری از سران کشورهای غربی در مورد این حوادث اظهار نظر می کنند که نشان از اهمیت و جایگاه نظام اسلامی ما است.

نقدی تصریح کرد: در حالی که 670 نفر در مصر در یک روز مورد محاکمه قرار گرفته و برای این افراد سیاسی حکم اعدام صادر شده هیچ تبلیغاتی راجع به آنها در سطح دنیا انجام نشده ولی روی حوادث کشور ما و اعدام یک فرد غیرسیاسی جنجالی به راه می اندازند که نشان از اهمیت و حساسیت جایگاه جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان بیان کرد: ایران امروز به الگویی بی نظیر در مسیر سعادتمندی بشریت و دور شدن از انحراف تبدیل شده به طوری که دنیا این راه و روش را پسندیده است و ما با تکیه بر مکتب اهل بیت و برافراشتن پرچم اسلام در برابر مدعیان ظلم و جور و ستم ایستاده و در حال مقابله هستیم.

وی تکیه بر مکتب اهل بیت و حقیقت اسلام را شکست ناپذیر و در عین حال دارای مفهوم و ارزش ممتاز دانست و افزود: ما در استقرار برخی از فرایندها هنوز نتوانستیم به الگو تبدیل شویم که باید سعی کنیم در تمام زمینه‌ها بتوانیم به الگوی عملی تبدیل شویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان اظهار کرد: دولت و مجلس به تنهایی قادر نیستند در این زمینه و پیشگیری از این انحرافات و ضعف ها راه حل ارائه کنند و جمهوری اسلامی ایران که در جنگ تمام عیار با قدرت های شیطانی است باید بتواند اقتصاد، علم، فرهنگ، سیاست و تمام نیازمندی ها را درست و صحیح برنامه ریزی کرده و هدفگذاری کند.

سردار نقدی با اشاره به تلاش غرب برای مهاجرت نخبگان ایرانی با وعده و وعیدهای مختلف و نقشه های بسیار فریبنده گفت: استکبار جهانی با 166 شبکه ماهواره ای فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی ایران تبلیغات مسموم ضدمعنوی و ضداخلاقی را به راه انداخته که مقابله با این تهاجم گسترده نیاز به مراقبت و حسیاست خانواده ها دارد.

وی با بیان اینکه از سال 85 تاکنون 6 شبکه فارسی زبان به 166 شبکه افزایش یافته و دشمن برای همه سنین و ذائقه برنامه تولید کرده است، افزود: هدف اصلی جز رواج فساد، انحراف در اخلاق، پایمال کردن معنویت، ترویج گناه، تباهی، ابتذال و شبهه افکنی چیز دیگری نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: ما برای ساختن یک تمدن بزگ اسلامی باید آثار چنین خطرها و آسیب ها را از جامعه بزداییم و با مشارکت عمومی بتوانیم همه این توطئه ها و ترفندها را خنثی کنیم.

نقدی با تاکید بر ضرورت در صحنه بودن و مشارکت عمومی و بها دادن به تصمیمات محلی در کنار بهره گیری از این ظرفیت های مهم اظهار کرد: مجمع بسیج باید به سمت هم افزایی بیشتر و ارائه راهکارهای عملی و ثمربخش حرکت کند که بهتر است از کلی گویی پرهیز شده و به شکل عملی در حوزه اجرا ورود پیدا کنیم.

نقدی با اشاره به انجام کارها با اولویت گفت: همانطوری که در فتنه 88 همه ملت و بسیجیان و متدینان به صحنه آمدند و در 9 دی حماسه ای خلق کردند امروز نیز در عرصه های مختلف باید ورود پیدا کرده و آسیب های مختلفی همچون اعتیاد، فقر، بیکاری و ناهنجاری های دیگر را از جامعه بزداییم چرا که فلسفه فعالیت مجمع یک کار گروهی کارشناسی شده است که می تواند ثمربخش باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه امروز در یک تهاجم گسترده جمهوری اسلامی ایران از سوی رسانه های بیگانه مورد هجمه سنگین و تروریسم رسانه است، افزود: غربی ها به گونه ای در مسائل مختلف بزرگنمایی می کنند که در حقیقت می توان گفت با رویکرد ترور که نوعی ایجاد وحشت است سعی می کنند جامع را دچار التهاب کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon