نخواستم وجهه میراب خراب شود/ میراب دچار توهم شده است

نخواستم وجهه میراب خراب شود/ میراب دچار توهم شده است

خبرگزاری تسنیم: سرپرست جدید تیم گسترش فولاد تبریز گفت:‌ من احساس می‌کنم که میراب دچار توهم شده ‌که مسائل خاصی در مورد من مطرح کرده است.

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره انتخابش به‌عنوان سرپرست تیم گسترش فولاد اظهار کرد: چند روز پیش از طرف باشگاه با من تماس گرفتند و جلسه گذاشتند که سرپرست این تیم شوم.

سرپرست جدید گسترش فولاد افزود: هر تیمی به یک مدیر نیاز دارد و گسترش فولاد هم پس از میراب چندین گزینه داشت ولی درنهایت هیئت‌مدیره بنده را انتخاب کردند، بنده هم به این نتیجه رسیدم که مذاکرات و شرایط خوب است و از طرفی خودم هم قلباً دوست دارم هرجایی و هر موقع که بتوانم به فوتبال تبریز و آذربایجان کمک کنم و بالاخره قرارداد را بستیم.

وی تأکید کرد: من هم امیدوارم بتوانم برای گسترش کار مفیدی انجام بدهم و انشالله در پایان فصل به رتبه خوبی دست پیدا کنیم.

آذرنیا درباره اظهارات میراب مبنی بر اینکه آذرنیا به‌دروغ گفته که وی استعفا داده است، گفت: آقای میراب با من تماس گرفت و گفت من اخراج شدم و استعفا ندادم ولی من در رسانه‌ها گفتم میراب استعفا داده ‌تا وجهه وی خراب نشود.

وی در پاسخ به صحبت‌های مطرح‌شده درباره شب قبل از بازی خاطرنشان کرد: من شب قبل از بازی نبودم که بدانم چه اتفاقی رخ‌داده است و شاید میراب از کسی دلخور بوده است که خواسته با این مسائل تلافی کند.

سرپرست جدید گسترش فولاد در خصوص ادعای میراب مبنی بر اتفاقات رخ‌داده در VIP استادیوم گفت: من احساس می‌کنم که میراب دچار توهم شده است. من مگر مربی یا جزو کادر فنی هستم که لیست بازیکن به من بدهند؟ مگر من بازیکنان گسترش فولاد را نمی‌شناسم که بخواهند به من لیست بازیکن بدهند؟

سرپرست سابق تراکتورسازی رویارویی با تیم سابقش را آزاردهنده خواند و تصریح کرد: من دوست نداشتم اولین حضورم در گسترش فولاد با بازی تراکتور مصادف شود و حتی به آقای سمندر هم گفتم این هم از شانس بد من است چون تراکتور تیمی است که به طول عمرم در آن کارکرده‌ام بااین‌حال با رفتن آقای میراب باید کسی در کنار تیم باشد بااین‌حال دوست نداشتم کارم را این‌طور شروع کنم.

آذرنیا ادامه داد: من از طریق رسانه شما از هواداران تراکتور که 7 سال بنده در خدمتشان بودم و همچنین مسئولان باشگاه که برای این تیم زحمت می‌کشند رخصت می‌خواهم و بتوانم بعد از حل کارهای اداری روی نیمکت گسترش فولاد بنشینم و به این باشگاه خدمت کنم.

وی خاطرنشان کرد: آرزو می‌کنم تراکتورسازی به هدف تعیین کرده خود یعنی قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و کسب سهمیه آسیا برسد و دوست دارم مسئولان با دلگرمی از باشگاه گسترش فولاد که یک تیم خصوصی است و تمام هزینه‌هایش از سرمایه شخصی پرداخت می‌شود، حمایت کنند و به سرمایه‌گذاری در این تیم ادامه دهند.

سرپرست گسترش فولاد ضمن ابراز امیدواری برای کسب نتایج بهتر عنوان کرد: کارنامه آقای کمالوند گویای همه‌چیز است و من فکر می‌کنم ایشان می‌توانند گسترش را از این مخمصه رها کنند چون مدیریت باشگاه هم کمک زیادی می‌کنند و حتی گفته‌اند در نیم‌فصل از آقای کمالوند حمایت می‌کنند تا هر نوع که بهتر بداند، تیم را تقویت کند بنابراین امیدواریم این همکاری‌ها باعث شود تیم گسترش فولاد که تیم دوم استان است بتوانند جایگاهی درخور نام آذربایجان کسب کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon