بعد از بازی با پدیده تست دوپینگ دادم/ نجفی در هتل حضور نداشت

بعد از بازی با پدیده تست دوپینگ دادم/ نجفی در هتل حضور نداشت

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم گسترش فولاد تبریز با رد ادعای میراب مبنی بر تزریق سرم توسط ‌نجفی به بازیکنان گفت‌: ‌نجفی شب قبل از بازی در هتل حضور پیدا نکرده بود که بخواهد چنین کاری انجام دهد.

مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره صحبت‌های سرپرست سابق گسترش فولاد مبنی بر تزریق سرم به بازیکنان شب قبل از بازی با پدیده و تست دوپینگ از وی روز بازی اظهار کرد: من روز بازی تست دوپینگ دادم که فقط من نبودم که تست می‌دادم.

وی افزود: در تمامی بازی‌های جام حذفی تست دوپینگ با قرعه‌کشی انجام می‌شود و من نمی‌دانم چرا این مسائل مطرح‌شده است.

کاپیتان تیم گسترش فولاد در پاسخ به اینکه آیا شب قبل از بازی تزریق سرم در هتل انجام‌شده است، گفت: من چنین چیزی ندیدم و بهتر است این سؤال را از کادر پزشکی یا کادر فنی تیم بپرسید.

اسدی تصریح کرد: من شب قبل از بازی نه سرم زده بودم و نه آمپولی زده بودم و مدتی است که نه سرم زدم و نه کاری کردم که چنین موردی مطرح شود. شاید کسی مریض بوده که سرم زده باشد وگرنه اتفاق خاصی نبوده است و من هم چیزی ندیده‌ام.

بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص اینکه میراب گفته دکتر نجفی در هتل این کار را انجام داده، تأکید کرد: اصلاً دکتر نجفی شب قبل از بازی در هتل حضور پیدا نکرده بود که بخواهد چنین کاری انجام دهد.

وی با اشاره به دیدار حساس تیمش مقابل تراکتورسازی خاطرنشان کرد: خدا را شکر وضعیت خوبی برای دیدار مقابل تراکتورسازی داریم و تمرینات خوبی در این چند روز سپری کردیم که روی نقاط ضعف و قوتمان کارکردیم تا بتوانیم برای دیدار فردا آماده‌باشیم.

کاپیتان تیم گسترش فولاد تبریز درباره شانس پیروزی تیمش ادامه داد: پیروزی دست خداست ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم یک بازی خوب و جوانمردانه انجام دهیم و هر تیمی که حقش برد باشد به 3 امتیاز برسد و دست‌پر از زمین مسابقه خارج شود.

اسدی گفت: دوست داشتم مقابل تیم سابقم بازی نکنم چون شرایطی وجود دارد که خوشحالم که هواداران تراکتور را می‌بینم و امیدوارم بازی انجام دهیم که هواداران دو تیم راضی باشند.

وی با اشاره به حذف گسترش فولاد از جام حذفی تأکید کرد:‌ ما تمام تلاشمان را در این بازی به کار گرفتیم و در حال حاضر هم تمام تمرکزمان را روی لیگ برتر می‌گذاریم و امیدوارم با روند رو به رشدی که پیدا کردیم و بازی‌های خوبی که انجام می‌دهیم نتایج بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon