زمین‌های مسیر دریاچه زریبار نباید به هیچ بهانه‌ای واگذار شوند

زمین‌های مسیر دریاچه زریبار نباید به هیچ بهانه‌ای واگذار شوند

خبرگزاری تسنیم: فرماندار مریوان با اشاره به اینکه ساخت مجتمع‌های خدماتی چندسالی است در مریوان رواج زیادی یافته و بهانه‌ای برای غصب زمین در این شهر شده است گفت: زمین‌های مسیر دریاچه زریبار نباید به هیچ بهانه‌ای به متقاضیان واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمد فلاحی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مریوان که در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، با اشاره به کاهش چشم‌گیر مکاتبات اداری در شهرستان مریوان در شش ماهه نخست سال اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از 71 درصد از مکاتبات اداری در شهرستان کاهش یافته بدون اینکه خللی در روند اجرایی فعالیت‌های اداری روی داده باشد.

ویبا اشاره به اینکه بروکراسی اداری باید کاهش یابد، گفت: با توجه به اینکه در شش ماهه نخست امسال بیش از 3 هزار و 300 مکاتبه از کل مکاتبات نسبت به سال قبل در مریوان کاهش یافته است روند کارها نه تنها افت نکرده بلکه بهتر و بیشتر از ایام گذشته روند اجرایی فعالیت‌ها ادامه دارد.

فرماندار شهرستان مریوان خاطر نشان کرد: به منظور آبادانی و رونق هرچه بهتر و بیشتر شهرستان مریوان باید مسئولان برای ایجاد بسترهای مورد نیاز اقدامات و وظایف‌شان را به خوبی انجام دهند تا شاهد توسعه همه جانبه این شهرستان مرزی در آینده‌ای نزدیک باشیم.

وی گفت: مسئولان در اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های کاری خود و در ارائه خدمات به مردم و شهروندان این شهرستان کمال دقت را داشته باشند تا از سوءاستفاده‌های احتمالی برخی از افراد سودجو و فرصت طلب جلوگیری شود.

فلاحی افزود: با توجه به مصوبات جلسات در طول شش ماهه نخست امسال واگذاری برخی از خدمات در نقاطی از این شهرستان با اعمال محدودیت‌های خاص دنبال می‌شود و در نقاطی هم برخی فعالیت‌ها ممنوع شده است بنابراین مسئولان ادارات باید دقت لازمه را در این زمینه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: ساخت مجتمع‌های خدماتی چندسالی است در مریوان رواج زیادی یافته و بهانه‌ای برای غصب زمین در این شهر شده است و تاکنون بیش از 60 مورد درخواست در همین زمینه نیز برای زمین‌های مسیر باشماق مریوان به فرمانداری مریوان ارجاع شده اما مسئولان از هرگونه واگذاری زمین به این افراد باید جداً خودداری کنند.

فرماندار مریوان گفت: از ابتدای کاری دولت تدبیر و امید توانسته‌ایم بیش از 11.5 هکتار از اراضی ملی شهرستان را که به افرادی واگذار شده بود از آنان بازپس بگیریم.

وی با تقدیر از فعالیت‌های شرکت آبفا در مریوان میزان سرانه مصرف آب شهرستان را بیش از 270 لیتر عنوان کرد و افزود: متاسفانه سرانه مصرف آب مردم مریوان بیش از 2 برابر سرانه استاندارد جهانی است که امید است مسئولان شیوه صحیح مصرف آب را به مردم آموزش دهند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon